Gamerzy Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii Zdrofit „Wyexpij swoją formę!”

Gamerzy Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii Zdrofit „Wyexpij swoją formę!”
Zdrofit rusza z kampanią „Wyexpij swoją formę!”, do której sieć klubów fitness zaangażowała streamerów – Diablesa i Nieuczesaną, pokazując, że świat gamingu i ruchu fizycznego mogą się uzupełniać. Influencerzy przez trzy miesiące intensywnie trenują w klubach Zdrofit. Ich postępy można śledzić na Instagramie i YouTube.
O autorze
1 min czytania 2025-07-21

Gaming to już nie tylko rozrywka – to praca, pasja, a w przypadku e-sportu: intensywna rywalizacja. Wielogodzinne sesje przed ekranem, brak ruchu, napięcie i stres są codziennością wielu graczy, streamerów i twórców online. W świecie e-sportu liczy się nie tylko refleks i strategia, ale też wydolność organizmu. Badania pokazują, że profesjonalni gracze potrafią trzykrotnie przekraczać zalecany przez WHO poziom aktywności fizycznej.

Streamerzy na treningu

Zdrofit chce dotrzeć do rosnącej grupy świadomych gamerów. W kampanii „Wyexpij swoją formę!” pokazuje, że klub fitness nie musi być miejscem dla „fit freaków” – może być wsparciem dla tych, którzy grają godzinami, streamują zawodowo i mierzą się z presją, kontuzjami nadgarstków czy brakiem energii.

Widzowie mają szansę dołączyć do akcji w konkursach, w których do wygrania są wspólne treningi z influencerami. Podczas streamingów na Twitchu, zarówno Diables, jak i Nieuczesana zapraszają swoich obserwatorów na bezpłatny trening w Zdrofit, a w storiesach relacjonują te lepsze i te trudniejsze momenty podczas ćwiczeń w klubie. 

Za odpowiednie ułożenie treningów i dążenie do „next levelów” odpowiada trenerka personalna, Ewelina Lewandowska. Dzięki jej wsparciu, twórcy nie tylko pracują nad formą, ale też edukują społeczność w zakresie dbania o kondycję przy siedzącym trybie życia. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdrofit – bliżej nowych odbiorców

Dzięki kampanii „Wyexpij swoją formę!” marka chce zyskać punkt styku z pokoleniem wychowanym na streamach i Discordzie. Współpraca z twórcami ma nie być jedynie „kolaboracją”, ale realną, angażującą historią rozgrywaną na wielu poziomach – od contentu na żywo, przez reelsy i konkursy, po realne treningi w klubach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację i komunikację na kanałach twórców w projekcie odpowiada agencja CFA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: inf. prasowa, opracowanie: Agata Drynko