Jest to pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku, odpowiadająca szybkiemu rozwojowi branży esportowej i wynikającej z niej zapotrzebowań na profesjonalne usługi marketingowe.
W ramach współpracy Gameset i Sztengreber będą świadczyć usługi doradztwa strategicznego oraz kreatywnego, a także wspierać w pozyskiwaniu sponsorów i rozwijaniu działań partnerskich. Równolegle startuje Esport Go, wspólna inicjatywa obu agencji oraz PRIDE skierowana do przedstawicieli mediów oraz marketerów. Jej celem jest dostarczenie najważniejszych informacji oraz wiedzy ze świata esportu w zrozumiały i praktyczny sposób. Esport Go działa jako biuro prasowe na platformie Prowly, a pierwszy materiał jest już dostępny.
Zobacz również
Naturalnym krokiem w rozwoju naszej organizacji jest outsourcing i współpraca z wyspecjalizowanymi podmiotami zewnętrznymi, w tym przypadku z agencją reklamową oraz agencją PR. Wiemy, że długookresowy sukces organizacji esportowej musi być zbudowany na dwóch filarach: wynikach sportowych oraz mocnej marce. Zaufaliśmy agencjom Gameset i Sztengreber, ponieważ najlepiej rozumieją nasze potrzeby i chcą się rozwijać razem z nami – mówi Piotr „neqs” Lipski, jeden z właścicieli organizacji PRIDE.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]