Jest to pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku, odpowiadająca szybkiemu rozwojowi branży esportowej i wynikającej z niej zapotrzebowań na profesjonalne usługi marketingowe.
W ramach współpracy Gameset i Sztengreber będą świadczyć usługi doradztwa strategicznego oraz kreatywnego, a także wspierać w pozyskiwaniu sponsorów i rozwijaniu działań partnerskich. Równolegle startuje Esport Go, wspólna inicjatywa obu agencji oraz PRIDE skierowana do przedstawicieli mediów oraz marketerów. Jej celem jest dostarczenie najważniejszych informacji oraz wiedzy ze świata esportu w zrozumiały i praktyczny sposób. Esport Go działa jako biuro prasowe na platformie Prowly, a pierwszy materiał jest już dostępny.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Naturalnym krokiem w rozwoju naszej organizacji jest outsourcing i współpraca z wyspecjalizowanymi podmiotami zewnętrznymi, w tym przypadku z agencją reklamową oraz agencją PR. Wiemy, że długookresowy sukces organizacji esportowej musi być zbudowany na dwóch filarach: wynikach sportowych oraz mocnej marce. Zaufaliśmy agencjom Gameset i Sztengreber, ponieważ najlepiej rozumieją nasze potrzeby i chcą się rozwijać razem z nami – mówi Piotr „neqs” Lipski, jeden z właścicieli organizacji PRIDE.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta