Nowością jest to, że dorośli też mają coś dla siebie. Po raz pierwszy, w ramach akcji „Biedromania”, firma zaprasza do zabawy również starszych klientów, którzy wirtualne naklejki zbierane w aplikacji mogą wymieniać na kody rabatowe na nagrody rzeczowe w internetowym sklepie Biedronka Home. Dodatkowo w tym roku obniżono kwotę uprawniającą do odbioru 1 naklejki – do 49 zł.
Zobacz również
W 10. edycji gang jest najliczniejszy w historii – wyjątkową drużynę tworzy aż 19 maskotek: Ogórki Oskarki, Jajka Januszki, Tost Tadek, Masło Maciej, Pizza Paola, Arbuz Artek, Burger Bogdan, Sushi Sara, Rybka w puszce Renia, Portfel Paweł, Koszyk Karol, Lodówka Lucynka, Kasa Kasia, Ciężarówka Czesia, Skaner Sylwek, Paragon Piotr i Sklep Biedronka. Sklep Biedronka, jako jedyna maskotka w tej edycji występuje w trzech wersjach – pierwsza, najstarsza Biedronka z lat 90., z lat 2000 oraz współczesna – pokazując, jak przez 30 lat działalności zmieniała się największa sieć handlowa w kraju. Maskotki należą do jednego gangu, ale są różne, bo część z nich reprezentuje kategorie produktowe dostępne w sieci Biedronka, część produkty związane z infrastrukturą sklepową oraz produkty ułatwiające zakupy.
– Gang to nie tylko maskotki, ale i wspólne emocje, które jednoczą pokolenia naszych klientów. W 10. jubileuszowej edycji, przypadającej na rok 30-lecia firmy chcemy, aby wszyscy – zarówno dzieci, jak i dorośli – mogli poczuć się częścią tej wyjątkowej historii. Wiemy, jak bardzo dzieci lubią bawić się w sklep i tworzyć swój własny, fantazyjny świat. To doskonały sposób na naukę przez zabawę. W tej jubileuszowej kampanii podkreślamy nasze 30-letnie doświadczenie i fakt, że od trzech dekad towarzyszymy codziennym chwilom polskich rodzin – tłumaczy Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Manager ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka.
Akcję lojalnościową sieci sklepów Biedronka w 2025 roku wspiera kampania marketingowa 360, która widoczna będzie w TV, radiu, digitalu i na nośnikach outdoorowych. Rozpoczęcie najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki poprzedziła kampania teaserowa.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing