Tym razem jest ich aż siedemnaścioro: malina Malwina, groszek Grześ i Grażynka, ziemniak Ziemowit, parówki Pamelki, serek Sławek, pieróg Patryk, frytki Filomenki, lód Lucek, lód Lila, muffinka Marylka, szampon Szymon, pasta Pola, papier Pakosław, czekolada Celinka, sok Sebek, wkrętarka Wiki i apka Biedronka. Należą do jednego gangu, ale są zupełnie różne, bo reprezentują kategorie produktowe dostępne w sieci Biedronka. Dodatkowo przewodnikiem po przestrzeni sklepowej jest apka Biedronka, która odkrywa zasady przemyślanych zakupów, uczy korzystać z listy zakupów, czy czytać etykiety.
– Po raz pierwszy do kampanii wprowadzamy apkę Biedronkę, która pełni rolę narratora i przewodnika. Bohaterowie gangu pokazują, jak działa shakeomat i czym są specjalne okazje, które produkty warto kupować regularnie, a w które warto zaopatrzyć się na zapas, wprowadzając podstawy „smart shoppingu”. Mamy nadzieję, że najnowsza kampania i 17 przedstawicieli Produkciaków zyska grono wiernych fanów – tłumaczy Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Manager ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka.
Zobacz również
W tym roku nowością będzie możliwość zbierania naklejek również w formie elektronicznej – w aplikacji Biedronka i nie będzie konieczności odbierania naklejek papierowych w sklepie, tak jak to miało miejsce dotychczas. Dodatkowo klienci będą mieli możliwość zdecydowania, czy chcą zbierać naklejki na tradycyjnej papierowej karcie kolekcjonerskiej, czy wirtualnej – w aplikacji Biedronka.
Tradycyjnie akcji lojalnościowej Biedronki towarzyszą książki, w tym roku trzy, które będą dostępne także w sprzedaży regularnej. Akcję wspiera kampania marketingowa 360, która widoczna będzie w TV, radiu, digitalu i na nośnikach outdoorowych. Rozpoczęcie najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki poprzedziła kampania teaserowa.
Zdjęcie główne: mat. pras.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing