Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień znalazła się reklama Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal! związana z kolejną edycją popularnej akcji promocyjnej w sklepach Biedronka. W 30-sekundowym filmiku tytułowe pluszowe Słodziaki zapraszają dzieci do swojego magicznego leśnego świata. Na drugie miejsce niespodziewanie wskoczył spot Party Wizard Party Time (Clash of Clans 7th Anniversary) promujący grę strategiczną „Clash of Clans” fińskiej firmy Supercell. Gra swoją premierę miała 2 sierpnia 2012 roku, dlatego w tym roku twórcy świętują 7. rocznicę jej wydania. Z tej okazji wprowadzili nowego bohatera Party Wizarda, który zaprasza wszystkich na wielką imprezę!
Na trzecim miejscu podium tym razem znalazła się reklama Lidla SÓL – najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ o charakterze edukacyjnym. Profesor Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej odpowiada w niej na najczęstsze pytania dotyczące soli. Wyjaśnia, w których produktach jest najwięcej soli i jaka powinna być jej dzienna dawka, a także tłumaczy czy sól himalajska lub morska jest naprawdę lepsza od kuchennej. Podobny film edukacyjny, tym razem dotyczący cukru CUKIER – najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ zajął także piąte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019.
Zobacz również
Czwarte miejsce należy zaś do krótkiego poradnika ING Banku Śląskiego Jak płacić telefonem?, w którym ekspert banku pokazuje trzy możliwe sposoby płatności smartfonem na co dzień. Uważa on, że antyczne aparaty telefoniczne, tak samo jak portfele odchodzą do lamusa. Zastąpić je mogą tylko smartfony, które są już dziś naszym telefonami i kartami bankowymi w jednym.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]