We wrześniu zestawienie YouTube Ads Leaderboard zostało zdominowane przez… pluszaki, i to nie byle jakie. Nowe zabawki Biedronki podbiły serca nie tylko kupujących, ale i użytkowników YouTube, którzy w ubiegłym miesiącu najczęściej oglądali spoty reklamowe właśnie z ich udziałem. Gang Swojaków nie tylko zabiera nas w podróż po Puszczy Białowieskiej i Słowińskim Parku Narodowym, ale też przekazuje pozytywne wartości, takie jak niesienie pomocy innym. Jak widać, kolorowe reklamy z magicznymi Swojakami zyskały uwagę zarówno najmłodszych, jak i starszych widzów. Oba spoty reklamowe Gang Swojaków w Puszczy Białowieskiej niesie pomoc jeżykowi! i Gang Swojaków nad Bałtykiem zostały przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Wavemaker Polska.
Z okazji 19 urodzin sieci elektromarketów Media Expert, Agencja Ambasada przygotowała spot reklamowy z udziałem Cleo Świętujemy 19. urodziny Media Expert to you. Piosenkarka, w stroju nawiązującym do kultowej postaci Marylin Monroe, reklamuje urodzinową promocję śpiewając… Happy Birthday.
Zobacz również
Przedostatnie miejsce na liście zajmuje zwycięzca lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard – reklama Łowicz Więcej Warzyw, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. Chociaż nie jest do końca pewne czy jej fenomen tkwi w zgrabnym przerobieniu znanej piosenki Everybody zespołu Backstreet Boys, czy w zyskującym na popularności trendzie zdrowego odżywiania, wiadomo jedno – użytkownicy YouTube ją uwielbiają.
Wrześniowe podsumowanie zamyka spot reklamowy Play. Tym razem to Superpromocja w Play | Kup abonament ze smartfonem Motorola i odbierz drugi w prezencie przyciągnęła uwagę widzów, a gwiazdami reklamy zostały urocze bliźniaczki. Całość powstała we współpracy agencji kreatywnej Mediacom z agencją Grandes Kochonos.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień jest dostępne również na stronie Think with Google.
Słuchaj podcastu NowyMarketing