Gang Swojaków rządzi internetem. Czy Media Expert wyśpiewa sobie zwycięstwo?

Gang Swojaków w zawrotnym tempie podbija YouTube, zajmując dwie czołowe pozycje wrześniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Podium zamyka zaś Media Expert z reklamą urodzinową. Co jeszcze znalazło się w zestawieniu?
O autorze
1 min czytania 2021-10-15

We wrześniu zestawienie YouTube Ads Leaderboard zostało zdominowane przez… pluszaki, i to nie byle jakie. Nowe zabawki Biedronki podbiły serca nie tylko kupujących, ale i użytkowników YouTube, którzy w ubiegłym miesiącu najczęściej oglądali spoty reklamowe właśnie z ich udziałem. Gang Swojaków nie tylko zabiera nas w podróż po Puszczy Białowieskiej i Słowińskim Parku Narodowym, ale też przekazuje pozytywne wartości, takie jak niesienie pomocy innym. Jak widać, kolorowe reklamy z magicznymi Swojakami zyskały uwagę zarówno najmłodszych, jak i starszych widzów. Oba spoty reklamowe Gang Swojaków w Puszczy Białowieskiej niesie pomoc jeżykowi! i Gang Swojaków nad Bałtykiem zostały przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Wavemaker Polska. 

Z okazji 19 urodzin sieci elektromarketów Media Expert, Agencja Ambasada przygotowała spot reklamowy z udziałem Cleo Świętujemy 19. urodziny Media Expert to you. Piosenkarka, w stroju nawiązującym do kultowej postaci Marylin Monroe, reklamuje urodzinową promocję śpiewając… Happy Birthday. 

Przedostatnie miejsce na liście zajmuje zwycięzca lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard – reklama Łowicz Więcej Warzyw, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. Chociaż nie jest do końca pewne czy jej fenomen tkwi w zgrabnym przerobieniu znanej piosenki Everybody zespołu Backstreet Boys, czy w zyskującym na popularności trendzie zdrowego odżywiania, wiadomo jedno – użytkownicy YouTube ją uwielbiają. 

Wrześniowe podsumowanie zamyka spot reklamowy Play. Tym razem to Superpromocja w Play | Kup abonament ze smartfonem Motorola i odbierz drugi w prezencie przyciągnęła uwagę widzów, a gwiazdami reklamy zostały urocze bliźniaczki. Całość powstała we współpracy agencji kreatywnej Mediacom z agencją Grandes Kochonos. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień jest dostępne również na stronie Think with Google.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się