TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Garage Kamikaze – nowy kolega na imprezie

Marka Seth and Riley’s Garage wprowadza na rynek kolejny produkt. Wyjątkowa butelka, modny design i odważna nazwa – Garage Kamikaze, wpisują się w najnowsze trendy, popularne wśród pełnoletnich, młodych konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2021-03-25

Garage Kamikaze to napój piwny o zawartości 4,6 proc. alkoholu, o unikalnym smaku likieru Blue Curacao z limonką, mniej słodkim, a wyczuwalnie kwaskowatym smaku. Taki smak doskonale orzeźwi w upalne dni i sprawdzi się podczas domówek oraz imprez na świeżym powietrzu. Garage Kamikaze zamknięty jest w oryginalnej butelce z wygodną zawleczką typu pull-off. Ma także wyjątkowy, niebieski kolor.

– Garage to młoda, wyjątkowa marka na polskim rynku. Rośnie popularność piw smakowych i pojawia się miejsce na oryginalne propozycje. Garage od początku był jedyny w swoim rodzaju i już widzimy, że konsumenci to bardzo doceniają – mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.

Garage Kamikaze należy do segmentu piw smakowych, których wartościowy udział w kategorii piwnej wyniósł w 2020 roku 8,5 proc. i segment ten rośnie w trendzie długoterminowym.

Nowy wariant piwa Garage jest dostępny w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l i w specjalnie zaprojektowanym kartonie po 20 sztuk. Garage Kamikaze to drugi wariant marki, obok Garage Hard Lemon – napoju piwnego, który zdobył już duże uznanie wśród konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rekomendowana cena butelki to 4,89 zł. Można go znaleźć w standardowych lodówkach z piwem oraz lodówkach Strefy Orzeźwienia obok innych piw z oferty Carlsberg Polska. Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POS w sklepach, działania w mediach społecznościowych i liczne działania trade marketingowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing