Inicjatywa „Środy na zamówienie” powstała już w kwietniu, kiedy to gastronomię dotknął pierwszy lockdown. Teraz, kiedy cały rynek ponownie zmaga się obostrzeniami, głos restauratorów znów się jednoczy. Akcja łączy zarówno duże i rozpoznawalne sieci, jak również małe, lokalne biznesy.
Smaczne wsparcie
Zobacz również
„Środy na zamówienie” to otwarty projekt, do którego w dowolnym momencie może przystąpić każda restauracja. Celem jest zachęcenie Polaków do wspierania gastronomii poprzez zamawianie dań z ulubionych restauracji za pośrednictwem obecnie funkcjonujących kanałów sprzedaży – na wynos, w dostawie oraz Drive Thru. Jednocześnie, klienci mogą wyrazić swoje wsparcie poprzez publikację postów w mediach społecznościowych oznaczając je #środynazamówienie #smacznewsparcie.
Ponowne ograniczenie sprzedaży sprawiło, że branża gastronomiczna nieustannie pozostaje trudnej sytuacji. Wciąż jednak wiele z restauracji nadal funkcjonuje i oferuje swoje produkty. Zamawianie posiłków może więc nie tylko pomóc przetrwać restauratorom, ale przede wszystkim ocalić miejsca pracy.
Akcja prowadzona jest pod patronatem Związku Pracodawców HoReCa (ZP HoReCa). Więcej informacji na stronie: www.zphoreca.pl/.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing