Z aplikacji Listonic korzysta już ponad 200 tys. osób, głównie młodych, dobrze zarabiających i wykształconych mieszkańców dużych miast. Współpraca z Listonic, pozwala promocjom Piotra i Pawła dotarzeć do nowych odbiorców, którzy na ogół nie przeglądają gazetek. Oferta promocyjna prezentowana jest w przystępnej formie, dopasowanej do mobilnego kanału komunikacji oraz wymagań grupy docelowej.
Użytkownicy Listonic oprócz ofert z gazetki Piotr i Paweł mogą przeglądać promocje ze sklepów Real, Carefour oraz Delikatesy Alma.
Zobacz również
Film przedstawiający działanie opisywanego mechanizmu:
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]