„Gdzie jest smok?” – billboardy z tym pytaniem pojawiły się na ulicach Krakowa pod koniec czerwca. Był to teaser kampanii reklamowej sieci Komfort, która 17 lipca br. otworzyła w mieście nowy sklep.
„Sklep w Bronowicach jest pierwszym w Krakowie, który zaaranżowaliśmy według naszego nowego konceptu: nowoczesny, multimedialny, ze starannie wyselekcjonowaną ofertą. To otwarcie to kolejny krok w naszych zmianach wizerunkowych. Dlatego przygotowaliśmy nie tylko wyjątkowe rabaty, ale również dwuetapową kampanię reklamową i specjalny event dla Klientów”. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.
Zobacz również
Działania skupione były wokół rycerstwa oraz najważniejszego symbolu Krakowa – smoka. Teaserowe billborady, plakaty na przystankach oraz reklamy w mediach lokalnych zostały zastąpione dwiema kreacjami głównymi, na których pod hasłem „Upoluj smoka” znalazły się informacje o rabatach oferowanych w związku z otwarciem. Dodatkowo w weekend otwarcia sieć zorganizowała piknik rycerski, którego główną atrakcję stanowił dmuchany smok. Śmiałkowie, którzy „polowali” na niego rzucając maczugami, mogli wygrać dodatkowe rabaty na zakupy – nawet do 50%.
Kampania reklamowa prowadzona była od 29 czerwca. Obejmowała outdoor (billboardy i przystanki autobusowe na terenie Krakowa), media lokalne: prasę (Gazeta Krakowska, Metro Kraków), radio (Polskie Radio Kraków, RMF MAX, Eska Kraków) oraz Internet (gazetakrakowska.pl, dziennikpolski24.pl, mmkarkow.pl, naszemiasto.pl/malopolska oraz lovekrakow.pl), akcję ulotkową oraz działania PR.
Kreację reklam przygotował dział marketingu Komfort. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing