Gdzie się podziały nasze wafelki? Wystartowała kampania marki Familijne

Gdzie się podziały nasze wafelki? Kto je zjada? Czy potrafią schrupać się same? Na te pytania odpowiadają autorzy najnowszej kampanii wafelków Familijnych. Opus B odpowiada za strategię, kreację i nadzór nad realizacją komunikacji 360.
O autorze
1 min czytania 2021-05-04

Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie wizerunku marki i przyciągnięcie uwagi młodszych konsumentów, przy zachowaniu rodzinnego charakteru Familijnych i podkreśleniu atrybutów produktu. Wafle Familijne są tak lekkie i pyszne, że nigdy nie kończy się na jednym. W efekcie znikają, sam nawet nie wiesz kiedy.

– Chcąc umocnić i uwspółcześnić wizerunek marki, w spocie telewizyjnym postanowiliśmy trochę rymować oraz wykorzystać nowoczesne w formie animacje – tłumaczy Joanna Schmeltz, creative director w Opus B.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 3 maja i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją komunikacji 360 odpowiada Opus B. Spot wyprodukowało Lemon Studio, reżyserem jest Jakub Kossakowski. Postprodukcją i animacją filmu zajął się także Opus B.

Agencja odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj