Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie wizerunku marki i przyciągnięcie uwagi młodszych konsumentów, przy zachowaniu rodzinnego charakteru Familijnych i podkreśleniu atrybutów produktu. Wafle Familijne są tak lekkie i pyszne, że nigdy nie kończy się na jednym. W efekcie znikają, sam nawet nie wiesz kiedy.
– Chcąc umocnić i uwspółcześnić wizerunek marki, w spocie telewizyjnym postanowiliśmy trochę rymować oraz wykorzystać nowoczesne w formie animacje – tłumaczy Joanna Schmeltz, creative director w Opus B.
Zobacz również
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 3 maja i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją komunikacji 360 odpowiada Opus B. Spot wyprodukowało Lemon Studio, reżyserem jest Jakub Kossakowski. Postprodukcją i animacją filmu zajął się także Opus B.
Agencja odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]