„Tarnowskie oblicza mody” – to hasło najnowszej, dwuletniej kampanii wizerunkowej Gemini Park Tarnów, która ma za zadanie pokazać Tarnów jako miasto tętniące życiem, pełne wyjątkowych ludzi i osobowości oraz inspiracji. W tym celu do kampanii galeria zaprosiła blisko 100 tarnowian i tarnowianek związanych z różnymi dziedzinami życia i o różnych profesjach, a także w różnym wieku. Pojawią się oni na blisko 100 odsłonach nietypowego projektu wizerunkowego. Wśród bohaterów znaleźć można m.in. artystów-plastyków, muzyków, sportowców, mistrzów Polski i świata w różnych dziedzinach, społeczników, aktorów, tancerzy, stylistów, przedstawicieli instytucji kultury, a także fotografów, modelki i dziennikarzy. Jednym słowy – pasjonatów, którym bliski jest Tarnów.
Na zaproszeniu mieszkańców jednak nie poprzestano. Bohaterowie występujący w kampanii poddani zostali także nietypowej metamorfozie sfotografowanej przez tarnowiankę Emilię Stec. W kolejnych odsłonach kampanii każda z osób zaprezentuje się w niepowtarzalnym, body paintingowym makijażu, przygotowanym przez Monikę Stec, mamę fotografki. O fryzury natomiast zadbał CURYŁO Project salon Academy. Za przygotowanie koncepcji graficznej kampanii odpowiada krakowska Agencja Optima Marketing Group.
Zobacz również
Zdaniem pomysłodawczyni kampanii, taka zmiana miała na celu wydobycie osobowości postaci i pokazanie jej wyjątkowego oblicza. – W kampanii chcemy pokazać, że o byciu modny decyduje nie tylko udana stylizacja czy podążanie za trendami, liczy się także osobowość, unikalność, pasja i odwaga. I to wydobywamy w tym roku z tarnowian, pokazując ich niezwykłość w odważnych sesjach zdjęciowych – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
Jak podkreśla Witek, zestaw osób w kampanii nie jest przypadkowy. – Zaprosiliśmy ludzi wyjątkowych, którzy zżyci są mocno z Tarnowem i znani są w swojej społeczności. Jednocześnie, co ważne, nie są to celebryci, a zwykli mieszkańcy, którzy poprzez swoją niezwykłość czy działalność przyciągają do siebie – mówi Witek.
Kampania wspierająca społeczność
Ale „Tarnowskie Oblicza Mody” to nie tylko kampania wizerunkowa galerii, która wspiera kalendarz handlowy. – Poprzez ten projekt w 2019 i 2020 roku chcemy rozwijać wokół galerii społeczność. Jesteśmy przekonani, że pokazując nas samych – tarnowian zwrócimy na siebie uwagę, ale także sprawimy, że wiele osób będzie mogło się utożsamić z obiektem otwartym na mieszkańców – mówi Witek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Powód? Gemini Park od lat w sposób odpowiedzialny i długofalowy angażuje się w sprawy lokalne, budując sąsiedzkie relacje. Dzięki tym działaniom tarnowianie mają poczucie, że Gemini Park jest miejscem im bliskim i zaangażowanym w życie miasta. Nic więc dziwnego, że lokalny i społeczny charakter kampanii ukazuje centrum handlowe jako miejsce spotkań, inspiracji, stylu, ale i miejsce spotkań kultur i ich przenikania się.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomóc mają w tym także wydarzenia, jakie wspólnie z bohaterami kampanii organizowane będą w galerii. – Spore grono osób, które pojawi się na billboardach i plakatach będzie można poznać osobiście podczas eventów, wystaw czy spotkań. Nie chcemy, aby kampania ograniczała się tylko do ludzi patrzących na nas z tablic na mieście, ale także, aby zawierała w sobie elementy interakcji i żywej relacji – dodaje Witek.
W sumie w 2019 roku pojawi się aż 10 odsłon kampanii. Każda z odsłon dopasowana będzie do wydarzenia w kalendarzu handlowym np. wiosennych kolekcji, letnich wyprzedaży czy Walentynek. Co ciekawe, w każdej z odsłon pojawi się po kilku bohaterów.
Sama kampania realizowana będzie na outdoorze na kilkunastu ścianach w strategicznych punktach Tarnowa, ale także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), radio i internecie. W kampanii zostaną także wykorzystane profile społecznościowe bohaterów projektu oraz buzz marketing. – To pierwsza w Polsce tak duża kampania wizerunkowa galerii handlowej angażująca tak wielu bohaterów. To również pierwszy projekt galerii wykorzystujący tak szeroko społeczność i sąsiedztwo. Jestem przekonana, że odchodząc od tradycyjnych, magazynowych formatów kampanii tworzymy nową jakość na rynku retail – mówi Witek.