Genzie to grupa influencerów, która mieszka wspólnie w jednym z podkrakowskich domów. W skład kolektywu wchodzi sześcioro twórców – Hania, Świeży, Mortalcio, Wika, Bartek i Fausti. Grupa tworzy content w tzw. trybie daily – nowe filmy codziennie pojawiają się na ich kanale na YouTube. Są też aktywni na Instagramie, TikToku i Twitterze.
Kolekcja Bell x GenZie jest owocem 9-miesięcznej współpracy marki z agencją GetHero i trzema członkiniami projektu – Hanią, Faustyną i Wiktorią. W jej skład wchodzi 7 kosmetyków w ponad 20 różnych wersjach kolorystycznych, które nawiązują do nurtu girl power oraz kluczowych cech i wartości Generacji Z.
Zobacz również
Członkinie GenZie były zaangażowane w cały proces tworzenia kosmetyków – od wyboru ich barwy i konsystencji, przez opracowanie własnych receptur zapachowych, aż po design całej linii i wygląd opakowań. Odwiedziły też fabrykę Bell w podwarszawskim Józefowie, gdzie testowały różne produkty i wielokrotnie zmieniały formuły do momentu osiągnięcia satysfakcjonującego efektu.
Chcieliśmy w pełni oddać stworzenie tej kolekcji w ręce dziewczyn. W tym celu udostępniliśmy cały nasz know-how i daliśmy im tyle czasu, ile potrzebowały. Efekt jest rewelacyjny – świetne jakościowo kosmetyki o pięknych kolorach i odpowiedniej pigmentacji, utrzymane w bardzo przystępnych cenach. Nie mamy wątpliwości, że ta kolekcja jest strzałem w dziesiątkę – mówi Renata Oziębło, dyrektor handlowy marki Bell.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podejście managerów Bell do współpracy z GenZie jest modelowym przykładem tego, jak działa ekonomia twórców. Marka zaprosiła dziewczyny do wspólnej przygody i zapewniła niezbędne warunki, by mogły od podstaw stworzyć w 100% autorski produkt. My natomiast zadbamy o efekt skali i odpowiednią komunikację projektu – dodaje Jan Kmiecik z agencji GetHero, która odpowiada za strategię i realizację kampanii.
Wśród limitowanych kosmetyków GenZie znalazły się: pisak do piegów, mascara do rzęs, mascara do brwi, pomadka i konturówka do ust, eyeliner w słoiczku oraz paletka cieni z podpisami trójki dziewczyn. Produkty są pakowane w kartoniki, na których znalazły się hasła używane na co dzień przez Hanię, Wiktorię i Faustynę.
Od środy (21 września) nowa kolekcja Bell x GenZie jest dostępna w sieci sklepów Biedronka oraz na stronie www.bellsklep.com.pl.