Nowa wersja aplikacji w trybie nauki została wzbogacona o unikalny algorytm – SuperMemo, który optymalizuje proces uczenia się flag.
Geo Flags Academy to rozwijająca gra mobilna, która łączy w sobie przyjemną rozrywkę z nauką: rozpoznawaniem i przyporządkowywaniem flag do określonych państw oraz stolic. W najnowszej wersji aplikacji można nie tylko poznawać kraje i ich stolice, ale także zaznajamiać się z konturami państw, co stanowi dla gracza dodatkowe wyzwanie.
Zobacz również
– Naszym celem jest tworzenie gier, które będą zarówno wciągającą rozrywką, jak i pożytecznie spędzonym czasem – mówi Tomasz Mularczyk, założyciel studia MythicOwl – Chcemy ciągle udoskonalać nasze produkcje na każdym poziomie, dlatego w najnowszej wersji Geo Flags Academy nie tylko dodaliśmy moduł z konturami państw, ale także udoskonaliliśmy sam mechanizm gry. Innowacja polega na wykorzystaniu algorytmu SuperMemo w trybie nauki, który optymalizuje proces uczenia się, dopasowując się indywidualnie do każdego gracza. Aplikacja analizuje dotychczasowy przebieg rozgrywki i na podstawie tego prezentuje flagi w takiej kolejności i w takich odstępach, by zwiększyć efektywność nauki, przy jednoczesnym zachowaniu rozrywkowego charakteru aplikacji.
Nowością w Geo Flags Academy jest także pojawienie się specjalnego trybu nauki, który umożliwia ćwiczenie swoich umiejętności w trzech obszarach – rozpoznawania państw, ich stolic oraz konturów. Dodatkowo, w grze zawarto kilkaset ciekawostek o krajach, które zostały ukryte pod flagami – aby się z nimi zapoznać, wystarczy w trakcie gry „ściągnąć” daną flagę w dół ekranu. Geo Flags Academy pozwala także na szlifowanie języków obcych – aplikacja dostępna jest aż w pięciu wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej i włoskiej.
Grę Geo Flags Academy można pobrać na platformy: iOS oraz Androida. Moduł nauki flag jest dostępny jest za darmo, natomiast dostęp do modułu stolic i konturów to jednorazowy zakup w wysokości kilku złotych. Jak we wszystkich grach MythicOwl, w tej również nie występują reklamy. Gra jest również dostępna w wersji Unlimited.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing