Maciej Piotrowski karierę zawodową rozpoczynał w 2002 r. w Pepsi Cola General Bottlers.
Do agencji GetHero przechodzi bezpośrednio z Grupy Wirtualna Polska, gdzie pracował 6 lat, przez ostatnie 2 lata jako Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej (odpowiadając za współpracę z domami mediowymi). Wcześniej przez 4 lata pracował w ZenithOptimedia Group. W GetHero, jako dyrektor oddziału, odpowiadać będzie za rozwój warszawskiego biura i za sprzedaż do klientów agencyjnych.
Zobacz również
– Od dłuższego już czasu czuliśmy potrzebę uruchomienia oddziału w Warszawie, przede wszystkim dlatego, że z warszawskiego rynku wywodzi się bardzo wielu naszych klientów, wymagających oczywiście bieżącego kontaktu. Stąd podjęcie współpracy z Maciejem – osobą bardzo doświadczoną jeśli chodzi o kontakty z domami mediowymi – zależy nam zarówno na podwyższeniu jakości, jaką dostarczamy domom mediowym, jak i pozyskaniu nowych klientów z tego obszaru – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu GetHero.
Maciej Piotrowski jest absolwentem Wydziału Prawa Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video marketingu i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja znalazły się m.in. mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Play, Crunchips, EA, Zott, PepsiCo, x-Kom, Komputronik, Orange.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing