Największej rozbudowie uległ zespół Sales, który powiększył się o trzy nowe osoby. Stanowiska new business managera objęli:
Mateusz Golubiewski – od ponad 3 lat związany z branżą handlową i segmentem B2B. Posiada doświadczenie zdobyte m.in. w sektorze energetycznym, lotniczym oraz automatyki i robotyki.
Zobacz również
Adrianna Dębska – specjalistka branży marketingowej z ponad 5-letnim doświadczeniem. Poprzednio związana m.in. z agencjami Kamikaze, Platinium Cast PR oraz LTTM, odpowiadała za działania strategiczne i egzekucję kampanii m.in. dla marek CPD L’Oreal, Kazar oraz grupy Maspex.
Magdalena Kępka – handlowiec z bogatym doświadczeniem w sektorze publicznym – m.in. w branży edukacyjnej oraz medycznej. Specjalistka w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz negocjacji.
Istotne awanse pojawiły się również w zespole Automotive: Jego liderka – Martyna Łukowiak – objęła stanowisko senior project managerki. Odpowiada za bieżącą obsługę klientów z Polski i zagranicy, a także prowadzenie projektów w branży motoryzacyjnej, bankowej czy e-commerce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zuzanna Kałwak awansowała do roli project managerki. Z GetHero jest związana od ponad roku, specjalizuje się w realizacji kompleksowych kampanii influencer marketingowych. Była odpowiedzialna za prowadzenie działań m.in. dla marek Santander, Mercedes oraz Lego Group.
Nowym członkiem zespołu została Katarzyna Cały, poprzednio związana ze środowiskiem korporacyjnym oraz gamingowym. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. przygotowanie ofert i wycena kampanii.
W teamie Beauty & Fashion awans odebrała Aleksandra Łakota, obejmując stanowisko project managerki. Dla GetHero pracuje od ponad roku, z sukcesami realizując kampanie m.in. dla firm odzieżowych oraz submarek z grupy L’Oreal Polska.
Weronika Bajraszewska objęła z kolei nowo utworzone w tym dziale stanowisko junior project managerki.
Do agencji dołączyła ponadto Aleksandra Deczkowska – absolwentka studiów matematycznych, która wzmocni kompetencje zespołu Analytics.
Dedykowany zespół dla mikroinfluencerów
W strukturach GetHero został również wyodrębniony nowy dział – TikTok & Mikroinfluencers. Jego szefową została Magdalena Wysocka – senior project managerka, związana z wrocławską agencją od blisko 4 lat. Dotychczas była odpowiedzialna m.in. za realizację projektów w sektorach FMCG, bankowym i technologicznym, a także coroczne badanie GetHero pt. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”.
Działania nowego zespołu będą skoncentrowane na ocenie potencjału i tzw. skautingu początkujących twórców oraz koordynacji kampanii marketingowych z ich udziałem.