GetHero wzmacnia zespół i awansuje managerów. Powstaje też nowy dział

Od początku roku do zespołu wrocławskiej agencji dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział, który zajmie się skautingiem i oceną potencjału początkujących twórców.
O autorze
1 min czytania 2022-03-21

Największej rozbudowie uległ zespół Sales, który powiększył się o trzy nowe osoby. Stanowiska new business managera objęli:

Mateusz Golubiewski – od ponad 3 lat związany z branżą handlową i segmentem B2B. Posiada doświadczenie zdobyte m.in. w sektorze energetycznym, lotniczym oraz automatyki i robotyki.

Adrianna Dębska – specjalistka branży marketingowej z ponad 5-letnim doświadczeniem. Poprzednio związana m.in. z agencjami Kamikaze, Platinium Cast PR oraz LTTM, odpowiadała za działania strategiczne i egzekucję kampanii m.in. dla marek CPD L’Oreal, Kazar oraz grupy Maspex.

Magdalena Kępka – handlowiec z bogatym doświadczeniem w sektorze publicznym – m.in. w branży edukacyjnej oraz medycznej. Specjalistka w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz negocjacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Istotne awanse pojawiły się również w zespole Automotive: Jego liderka – Martyna Łukowiak – objęła stanowisko senior project managerki. Odpowiada za bieżącą obsługę klientów z Polski i zagranicy, a także prowadzenie projektów w branży motoryzacyjnej, bankowej czy e-commerce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zuzanna Kałwak awansowała do roli project managerki. Z GetHero jest związana od ponad roku, specjalizuje się w realizacji kompleksowych kampanii influencer marketingowych. Była odpowiedzialna za prowadzenie działań m.in. dla marek Santander, Mercedes oraz Lego Group.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowym członkiem zespołu została Katarzyna Cały, poprzednio związana ze środowiskiem korporacyjnym oraz gamingowym. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. przygotowanie ofert i wycena kampanii.

W teamie Beauty & Fashion awans odebrała Aleksandra Łakota, obejmując stanowisko project managerki. Dla GetHero pracuje od ponad roku, z sukcesami realizując kampanie m.in. dla firm odzieżowych oraz submarek z grupy L’Oreal Polska.

Weronika Bajraszewska objęła z kolei nowo utworzone w tym dziale stanowisko junior project managerki.

Do agencji dołączyła ponadto Aleksandra Deczkowska – absolwentka studiów matematycznych, która wzmocni kompetencje zespołu Analytics.

Dedykowany zespół dla mikroinfluencerów

W strukturach GetHero został również wyodrębniony nowy dział – TikTok & Mikroinfluencers. Jego szefową została Magdalena Wysocka – senior project managerka, związana z wrocławską agencją od blisko 4 lat. Dotychczas była odpowiedzialna m.in. za realizację projektów w sektorach FMCG, bankowym i technologicznym, a także coroczne badanie GetHero pt. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”. 

Działania nowego zespołu będą skoncentrowane na ocenie potencjału i tzw. skautingu początkujących twórców oraz koordynacji kampanii marketingowych z ich udziałem.