Getin Bank – praktycznie. Rusza nowa kampania kredytów gotówkowych

Po zaprezentowaniu nowego konta GETIN UP, Bank stawia na promocję kredytów gotówkowych. Komunikacja, nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” wystartuje 18 lutego i potrwa do 24 marca. Będzie obecna przede wszystkim w telewizji, gdzie pojawią się 3 wersje 15-sekundowych spotów.
O autorze
1 min czytania 2013-02-19

Kampania zaprezentuje praktyczne, wygodne dla Klientów ułatwienia, które Bank wprowadził w procesie przyznawania kredytów gotówkowych. Pierwsza część akcji promować będzie ofertę „kredyt na PIT” (możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach), druga zaś – dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, zaś za wsparcie PR odpowiada agencja Rc2.

„W kampanii kredytu gotówkowego, kolejnej po koncie osobistym, konsekwentnie rozwijamy myśl „Praktycznie”. Dobra bankowość powinna być prosta, użyteczna i przyjazna. Udowadniamy, że każdy produkt bankowy, także kredyt gotówkowy, można zaprojektować tak, by posiadał takie cechy.

W najnowszej komunikacji pokażemy dwa ciekawe dla Klientów benefity kredytu Getin Banku. Pierwszy to odpowiedź na potrzebę sprowadzenia do minimum bankowych formalności – oferta „kredyt na PIT” to możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy, że Klient przyniesie do Banku tegoroczny PIT. Druga część kampanii dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy – stawiamy na bezpieczeństwo i proponujemy Klientowi rozwiązanie, które chroni go nawet w przypadku trudności” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Banku.

Na kampanię składają się trzy 15-sekundowe spoty, które w okresie od 18 lutego do 23 marca będą sukcesywnie wprowadzane do telewizji. Plan mediowy obejmuje główne stacje TV oraz kanały tematyczne. Dodatkowym wsparciem kampanii w TV będą: witryny w oddziałach, Internet, ulotki i plakaty w oddziałach oraz mailingi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wizualizacja kampanii utrzymana jest już w całości w stylistyce nowej identyfikacji Banku. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.

METRYCZKA SPOTU:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Art. Director: Wiktor Pietrzak, Marcin Ziemczyk
Copywritter: Hubert Stadnicki, Ania Kowalczyk Nowak
Reżyser animacji: Hubert Stadnicki
Client Service i koordynacja produkcji/Bardzo: Paulina Górniewicz
Animacja i dźwięk: Lunapark
Lektor: Jarosław Łukomski

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się