Kampania zaprezentuje praktyczne, wygodne dla Klientów ułatwienia, które Bank wprowadził w procesie przyznawania kredytów gotówkowych. Pierwsza część akcji promować będzie ofertę „kredyt na PIT” (możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach), druga zaś – dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, zaś za wsparcie PR odpowiada agencja Rc2.
„W kampanii kredytu gotówkowego, kolejnej po koncie osobistym, konsekwentnie rozwijamy myśl „Praktycznie”. Dobra bankowość powinna być prosta, użyteczna i przyjazna. Udowadniamy, że każdy produkt bankowy, także kredyt gotówkowy, można zaprojektować tak, by posiadał takie cechy.
Zobacz również
W najnowszej komunikacji pokażemy dwa ciekawe dla Klientów benefity kredytu Getin Banku. Pierwszy to odpowiedź na potrzebę sprowadzenia do minimum bankowych formalności – oferta „kredyt na PIT” to możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy, że Klient przyniesie do Banku tegoroczny PIT. Druga część kampanii dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy – stawiamy na bezpieczeństwo i proponujemy Klientowi rozwiązanie, które chroni go nawet w przypadku trudności” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Banku.
Na kampanię składają się trzy 15-sekundowe spoty, które w okresie od 18 lutego do 23 marca będą sukcesywnie wprowadzane do telewizji. Plan mediowy obejmuje główne stacje TV oraz kanały tematyczne. Dodatkowym wsparciem kampanii w TV będą: witryny w oddziałach, Internet, ulotki i plakaty w oddziałach oraz mailingi.
Wizualizacja kampanii utrzymana jest już w całości w stylistyce nowej identyfikacji Banku. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
METRYCZKA SPOTU:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Art. Director: Wiktor Pietrzak, Marcin Ziemczyk
Copywritter: Hubert Stadnicki, Ania Kowalczyk Nowak
Reżyser animacji: Hubert Stadnicki
Client Service i koordynacja produkcji/Bardzo: Paulina Górniewicz
Animacja i dźwięk: Lunapark
Lektor: Jarosław Łukomski