GetResponse i ClickMeeting z nową siedzibą w Trójmieście

GetResponse przeniosło swoją siedzibę do budynku NEON, w kompleksie Alchemia, przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku. Od grudnia 2022 roku to nowoczesne biuro jest wspólną siedzibą firm GetResponse i ClickMeeting.
O autorze
2 min czytania 2023-02-27

– GetResponse i ClickMeeting mają wspólne korzenie – Szymon Grabowski jest założycielem obu firm. Myśląc o nowym biurze doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie współdzielić przestrzeń i zorganizować ją tak, aby obie firmy mogły z niej korzystać – mówi Aleksandra Grabowska, członkini Zarządu GetResponse.

Na potrzeby GetResponse i ClickMeeting zostało zaadaptowane 9. piętro budynku Neon. To blisko 3 tysiące metrów kwadratowych z 78 pomieszczeniami i dużą przestrzenią wspólną przestrzenią sprzyjającą networkingowi, a wszystko to z widokiem na tętniące życiem miasto oraz Zatokę Gdańską. Podczas pracy nad projektem biura założono, że GetResponse i ClickMeeting to dwie planety, mieszczące się w jednej galaktyce – stąd motyw przewodni wystroju biura nawiązuje do przestrzeni kosmicznej.

– Stworzyliśmy biuro, które wspiera kreatywność, dobre samopoczucie, współpracę, a przede wszystkim odpowiada potrzebom pracowników. W zależności od tego, co pracownicy chcą osiągnąć w danym dniu, mogą wybierać pomiędzy pokojami skupienia, burzy mózgów czy ciszy. Nasze nowe biuro nie jest podzielone na strefy przypisane zespołom, lecz na przestrzenie odzwierciedlające różne style pracy i odpowiadające indywidualnym potrzebom – mówi Maciej Ossowski, członek Zarządu GetResponse.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa przestrzeń dla pracowników była planowana od kilku lat. Obecne biuro zostało przystosowane do nowych standardów, które pojawiły się na rynku pracy. Koncepcja biura idealnie wpisuje się w filozofię pracy GetResponse i ClickMeeting, u podstaw której znajduje się elastyczność. Nowe biuro nie oznacza jednak, że pracownicy są zobowiązani korzystać z niego codziennie – jest tylko jedną z możliwości.

– To jest biuro na nowe czasy. Jest tu wiele przestrzeni wspólnych, w których można organizować dowolne spotkania, wykonywać pracę kreatywną, w zespole lub indywidualnie. Liczymy na to, że ludzie rozważą przyjście do nowego biura na kilka dni w tygodniu i wypełnią je świetną atmosferą, która jest siłą napędową wspaniałych projektów w naszej firmie – mówi Aleksandra Grabowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Nowe biuro pełni jedną ważną rolę – integruje ludzi pracujących razem nad różnymi projektami, dając im poczucie zaangażowania w sprawy firmy. Zależy nam, aby to miejsce tętniło życiem, a pracownicy czuli, że są częścią czegoś większego – dodaje Aleksandra Bugajska, director of talent development w GetResponse.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa przestrzeń daje możliwość pracy w innowacyjnych warunkach, stawiając za priorytet bezpieczeństwo i komfort pracowników. Projekt został stworzony i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (budynek, w którym znajduje się biuro, posiada certyfikat OBIEKT BEZ BARIER) i neuroróżnorodnych, tworząc komfortowe warunki pracy dla każdego.

– Doceniamy, że nasi pracownicy mają różne potrzeby, dlatego biuro wychodzi naprzeciw tej różnorodności. Jesteśmy dumni z rozwiązań uwzględniających osoby z niepełnosprawnościami, a także neuroróżnorodne. Każdy może znaleźć przestrzeń, która najlepiej odpowiada jego potrzebom – mówi Hanna Stopa, chief financial officer w GetResponse.

Budynek, w którym znajduje się biuro GetResponse oraz ClickMeeting, posiada prestiżowy, międzynarodowy certyfikat w systemie LEED na najwyższym poziomie – Platinum. Oznacza to, że przy projektowaniu i budowie NEONU spełniono szereg rygorystycznych wymagań, w efekcie czego obiekt jest nie tylko przyjazny środowisku, ale również przyczynia się do obniżenia kosztów utrzymania. Standard Platinum otrzymało do tej pory tylko ok. 70 budynków w Polsce.

– Ta przestrzeń biurowa jest nie tylko nowoczesna i wygodna, ale spełnia też wysokie standardy ekologiczne. Włożyliśmy wiele wysiłku, aby ponownie wykorzystać część wyposażenia i mebli z poprzedniego biura, działając w duchu eko – dodała Hanna Stopa, chief financial officer w GetResponse.