GetResponse wprowadza platformę do monetyzacji treści, umożliwiając twórcom przekształcanie wiedzy w źródło dochodu

GetResponse wprowadza platformę do monetyzacji treści, umożliwiając twórcom przekształcanie wiedzy w źródło dochodu
GetResponse, polski dostawca rozwiązań do marketingu online, prezentuje platformę do monetyzacji treści. To wszechstronne rozwiązanie ma na celu wzmocnienie pozycji edukatorów online, indywidualnych przedsiębiorców oraz twórców treści, dostarczając im narzędzia, które pomogą tworzyć, promować i monetyzować ich wiedzę.
O autorze
2 min czytania 2024-09-26

Po ponad 25 latach doświadczeń w email marketingu i automatyzacji GetResponse wchodzi na rynek z nową platformą stworzoną z myślą o tych, którzy dzielą się wiedzą. Platforma do monetyzacji treści to intuicyjne i przystępne cenowo rozwiązanie, które łączy możliwości marketingu online oraz monetyzacji treści. Wśród kluczowych funkcji znajdziemy Kreator kursów AI, Webinary, Newslettery premium, zaawansowane narzędzia do email marketingu i marketing automation. Taki wachlarz możliwości dostępny na jednej platformie, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem użytkownika pozwala zbudować prawdziwe marketingowe imperium.

– Przez ostatnie 25 lat prawie pół miliona klientów GetResponse rozwinęło swoje firmy, korzystając z narzędzi marketingowych oszczędzających ich czas. Teraz nasza nowa platforma daje twórcom taką samą możliwość – budowania swojego imperium za pomocą zintegrowanej i prostej w obsłudze platformy. Wprowadzając narzędzia do monetyzacji treści, przenosimy naszą sprawdzoną wiedzę z zakresu email marketingu i automatyzacji na zupełnie nowy obszar do tworzenia treści – tłumaczy Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.

Większość osób (65%), które uczestniczyły w kursach online, uważa je za bardziej efektywne niż naukę stacjonarną. Nowe narzędzia GetResponse umożliwiają twórcom wykorzystanie tego rosnącego popytu na edukację online, jednocześnie rozwijając ich działalność w dochodowy interes.

– Rynek e-learningu to rosnąca branża warta miliardy dolarów, ponieważ coraz więcej osób szuka możliwości rozwoju osobistego i zawodowego poza tradycyjną edukacją. Jednak wielu szkoleniowców, przedsiębiorców i twórców treści ma trudności z efektywnym promowaniem swojej wiedzy – i tu wkracza GetResponse – dodaje Szymon Grabowski.

Jednym z najtrudniejszych wyzwań w monetyzacji kursów online jest dotarcie do odbiorców i promocja treści. Badanie GetResponse, obejmujące 1000 twórców kursów, pokazuje, że dla 44% z nich marketing stanowi największy problem. Dzięki GetResponse twórcy mogą zwiększać zaangażowanie, budować swoją publiczność i generować przychody, m.in. za pomocą płatnych newsletterów i sprzedaży kursów online.

– Tworząc platformę dla twórców treści, skupiliśmy się na rozwiązaniu dwóch kluczowych problemów. Po pierwsze, nie każdy ekspert w swojej dziedzinie jest również ekspertem od budowania kursów. Dlatego wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję, aby każdy mógł sprawnie stworzyć profesjonalny program kursów, niezależnie od obszaru, w którym się specjalizuje. Pozwala to zaoszczędzić nawet 40% czasu pracy. Po drugie, chcieliśmy rozwiązać problem monetyzacji samej wiedzy. Na podstawie naszych 25-letnich doświadczeń opracowaliśmy skuteczny proces komunikacji, który automatycznie zwiększa konwersję bez angażowania twórcy treści w dodatkowe czynności. W ten sposób klienci GetResponse otrzymują nie tylko narzędzie, ale również merytoryczne wsparcie w promocji i sprzedaży – zauważa Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse.

– Prawie połowa (48%) twórców treści zarabia mniej niż 60 000 złotych rocznie, co pokazuje ogromny, niewykorzystany potencjał w edukacji online. Platforma do monetyzacji treści od GetResponse pozwala ekspertom z różnych dziedzin przekształcać ich wiedzę i doświadczenie w realne źródło dochodów. Tym, co wyróżnia tę platformę, są wbudowane narzędzia marketingowe, które pozwalają twórcom rozwijać markę, budować bazę odbiorców i monetyzować treści na wiele sposobów. To nie tylko dzielenie się wiedzą, ale to także budowanie zrównoważonego biznesu – wyjaśnia Carlos Gil, Brand Evangelist w GetResponse.

Platforma dostępna jest dla wszystkich edukatorów online, przedsiębiorców oraz twórców treści.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.getresponse.pl/rozwiazania/jak-sprzedawac-wiedze

PS E-mail marketing, czyli jak wykorzystać pocztę elektroniczną do rozwijania biznesu

W tym kompleksowym tekście na temat e-mail marketingu można znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania z obszarów charakterystyki poczty elektronicznej w ujęciu potencjału marketingowego i kluczowych metryk oraz celów w ocenie marketerów.