Po ponad 25 latach doświadczeń w email marketingu i automatyzacji GetResponse wchodzi na rynek z nową platformą stworzoną z myślą o tych, którzy dzielą się wiedzą. Platforma do monetyzacji treści to intuicyjne i przystępne cenowo rozwiązanie, które łączy możliwości marketingu online oraz monetyzacji treści. Wśród kluczowych funkcji znajdziemy Kreator kursów AI, Webinary, Newslettery premium, zaawansowane narzędzia do email marketingu i marketing automation. Taki wachlarz możliwości dostępny na jednej platformie, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem użytkownika pozwala zbudować prawdziwe marketingowe imperium.
– Przez ostatnie 25 lat prawie pół miliona klientów GetResponse rozwinęło swoje firmy, korzystając z narzędzi marketingowych oszczędzających ich czas. Teraz nasza nowa platforma daje twórcom taką samą możliwość – budowania swojego imperium za pomocą zintegrowanej i prostej w obsłudze platformy. Wprowadzając narzędzia do monetyzacji treści, przenosimy naszą sprawdzoną wiedzę z zakresu email marketingu i automatyzacji na zupełnie nowy obszar do tworzenia treści – tłumaczy Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
Większość osób (65%), które uczestniczyły w kursach online, uważa je za bardziej efektywne niż naukę stacjonarną. Nowe narzędzia GetResponse umożliwiają twórcom wykorzystanie tego rosnącego popytu na edukację online, jednocześnie rozwijając ich działalność w dochodowy interes.
– Rynek e-learningu to rosnąca branża warta miliardy dolarów, ponieważ coraz więcej osób szuka możliwości rozwoju osobistego i zawodowego poza tradycyjną edukacją. Jednak wielu szkoleniowców, przedsiębiorców i twórców treści ma trudności z efektywnym promowaniem swojej wiedzy – i tu wkracza GetResponse – dodaje Szymon Grabowski.
Jednym z najtrudniejszych wyzwań w monetyzacji kursów online jest dotarcie do odbiorców i promocja treści. Badanie GetResponse, obejmujące 1000 twórców kursów, pokazuje, że dla 44% z nich marketing stanowi największy problem. Dzięki GetResponse twórcy mogą zwiększać zaangażowanie, budować swoją publiczność i generować przychody, m.in. za pomocą płatnych newsletterów i sprzedaży kursów online.
– Tworząc platformę dla twórców treści, skupiliśmy się na rozwiązaniu dwóch kluczowych problemów. Po pierwsze, nie każdy ekspert w swojej dziedzinie jest również ekspertem od budowania kursów. Dlatego wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję, aby każdy mógł sprawnie stworzyć profesjonalny program kursów, niezależnie od obszaru, w którym się specjalizuje. Pozwala to zaoszczędzić nawet 40% czasu pracy. Po drugie, chcieliśmy rozwiązać problem monetyzacji samej wiedzy. Na podstawie naszych 25-letnich doświadczeń opracowaliśmy skuteczny proces komunikacji, który automatycznie zwiększa konwersję bez angażowania twórcy treści w dodatkowe czynności. W ten sposób klienci GetResponse otrzymują nie tylko narzędzie, ale również merytoryczne wsparcie w promocji i sprzedaży – zauważa Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse.
– Prawie połowa (48%) twórców treści zarabia mniej niż 60 000 złotych rocznie, co pokazuje ogromny, niewykorzystany potencjał w edukacji online. Platforma do monetyzacji treści od GetResponse pozwala ekspertom z różnych dziedzin przekształcać ich wiedzę i doświadczenie w realne źródło dochodów. Tym, co wyróżnia tę platformę, są wbudowane narzędzia marketingowe, które pozwalają twórcom rozwijać markę, budować bazę odbiorców i monetyzować treści na wiele sposobów. To nie tylko dzielenie się wiedzą, ale to także budowanie zrównoważonego biznesu – wyjaśnia Carlos Gil, Brand Evangelist w GetResponse.
Platforma dostępna jest dla wszystkich edukatorów online, przedsiębiorców oraz twórców treści.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.getresponse.pl/rozwiazania/jak-sprzedawac-wiedze
PS E-mail marketing, czyli jak wykorzystać pocztę elektroniczną do rozwijania biznesu
W tym kompleksowym tekście na temat e-mail marketingu można znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania z obszarów charakterystyki poczty elektronicznej w ujęciu potencjału marketingowego i kluczowych metryk oraz celów w ocenie marketerów.