Obecnie 61,3 % użytkowników komunikatora GG to osoby poniżej 35 roku życia. Blisko 37% to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat. Użytkownicy GG wysyłają ponad 150 mln wiadomości miesięcznie. Zdecydowana większość, bo 62,9% ma GG pod ręką w swoim smartfonie.
GG to marka rozpoznawalna przez 91% Polaków. Dzisiaj z komunikatora korzysta aktywnie 400 tys. użytkowników miesięcznie, a loguje się milion osób.
Zobacz również



Nowe usługi GG
Od 2018 roku marka GG należy do polskiej firmy Fintecom S.A., która rozwija kolejne usługi w komunikatorze:
- płatności mobilne w oparciu o własny wirtualny portfel GGwallet – użytkownicy GG mogą przelewać między sobą szybko pieniądze z numeru GG na numer GG,
- GGchat z Asystentem AI – wygodne narzędzie na strony internetowe, służące do kontaktu z odwiedzającymi stronę WWW,
- GGapp – komunikator do pracy zespołowej, z rozmowami audio-wideo.
Jak odzyskać nr GG?
Użytkownicy wspominający z nostalgią wieczory spędzane na Gadu-Gadu i planujący powrót do GG, mogą skontaktować się z wydawcą komunikatora, aby odzyskać swój nr GG. Na stronie internetowej udostępniono specjalny formularz do odzyskiwania numerów GG.
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Urodzinowa oferta
Z okazji 25-lecia komunikatora, GG przygotowało w urodzinowym tygodniu szereg nowości dla obecnych i nowych użytkowników:
- nową wersję mobilną GG na system iOS dla użytkowników iPhone’ów,
- nową wersję mobilną GG na system Android,
- nowy generator GGchata z Asystentem AI na strony internetowe,
- urodzinową promocję – rabat 25% na aktywację/przedłużenie GG Premium – dostęp do komunikatora bez reklam i z szeregiem korzyści dla użytkownika.



W roku 25-lecia GG ukazała się specjalna wspólna kolekcja koszulek Urbancity.pl & GG, oparta na kultowych emotkach znanych z komunikatora. Koszulki dostępne są również w sklepie on-line GG.
Zdjęcia: mat. pras.