W czasie pandemii, kiedy restauracje nie mogą przyjmować swoich gości stacjonarnie coraz większą popularnością cieszą się lokale „wirtualne” typu ghost kitchen. Mając ten trend na uwadze Mr. Pancake i PIZZA BOYZ/FoodX kolejny raz zaskakuje swoich klientów i poszerza portfolio ruszając z nowym projektem skupionym wyłącznie na delivery – burgerownią GHOST BURGER!
Czym jest Ghost Kitchen? Założenie jest bardzo proste – są to restauracje, które działają tylko w opcji zamówień i dostaw, najczęściej samodzielnie, w miejscach, w których znajduje się sama kuchnia i punkt odbioru. Zdarza się, żę są to zupełnie nowe restauracje. Najczęściej jednak lokale typu ghost kitchen powstają jako kolejne brandy już istniejących, silnych restauratorów. Tak właśnie jest w przypadku Ghost Burger by Mr. Pancake i PIZZA BOYZ.
Zobacz również
Skąd taki pomysł?
– Branża gastronimiczna jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały podczas pandemii i nawet takie brandy jak nasz odczuwają jej skutki. Dość szybko zauważyliśmy, że kluczem do sukcesu jest większa dostępność opcji delivery, aby temu sprostać pracujemy z największymi na rynku partnerami, ale po niemal pół roku zdecydowaliśmy się zrobić kolejny krok w rozszerzeniu swojej działalności – uruchamiamy kolejny brand, burgerownię Ghost Burger. Burgery to drugi po pizzy najpopularniejszy rodzaj jedzenia w dostawach, a my mamy spore doświadczenie w tym segmencie. To też pierwszy krok w rozwoju naszej własnej działalności delivery. Niebawem otworzymy lokal stricte typu ghost kitchen, który pozwoli nam poszerzyć promień dostaw o kolejne dzielnice Warszawy. Z marką Ghost Burger startujemy pilotażowo w Warszawie, z planem wprowadzenia do całej sieci franczyzowej – mówi Piotr Śliwa, współwłaściciel restauracji Mr. Pancake i PIZZA BOYZ.
O Ghost Burger
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Burgery właściwie od zawsze były dostępne w sieci restauracji Mr. Pancake i PIZZA BOYZ, Ghost Burger to ich doskonale dopracowana i dopieszczona wersja. Zgodnie z ideą food experience zadbano o świetne składniki m.in. bułki maślane wypiekane samodzielnie według receptury MONKA, Moniki Dąbrowskiej zwyciężczyni Hell’s Kitchen czy mięso dostarczane przez Jatka Butchery, lokalnego, kraftowego rzeźnika. Burgery przygotowane zostały metodą smash burger, dzięki czemu będą komfortowe w jedzeniu w każdych okolicznościach. W menu dostępnych będzie sześć burgerów od klasycznych, poprzez pikantne i niestandardowe wariacje. Nie zapominieliśmy oczywiście o naszej unikalnej identyfikacji, dlatego premierowo w Ghost Burger wprowadzamy nowe, bardzo kolorowe sosy o oryginalnych smakach. Wszystkie burgery będą dostępne w wariancie mięsnym lub wegetariańskim, w zestawach z trzema rodzajami frytek. Zamówienia można składać bezpośrednio w lokalu w Warszawie lub za pośrednictwem popularnych platform delivery.
Słuchaj podcastu NowyMarketing