… których wyszukiwania odpowiadają ich ofercie.
Giełda Leadów to usługa dostępna dla klientów profesjonalnych Domiporta.pl, którzy chcą precyzyjnie i szybko docierać do konkretnego użytkownika poszukującego danego rodzaju nieruchomości.
Zobacz również
Narzędzie działa w oparciu o autorski i zaawansowany algorytm zbierający informacje o użytkownikach Domiporta.pl w czasie rzeczywistym i tworzący ich wirtualne profile. Mechanizm dopasowuje profile do ofert poszczególnych agencji nieruchomości, które mogą na tej podstawie zaproponować użytkownikom konkretne oferty, dopasowane do ich wyszukiwań.
– Nowością w naszym rozwiązaniu jest odwrócenie relacji. To agencje nieruchomości mogą inicjować kontakt z użytkownikami naszego serwisu, a nie – jak to było dotychczas – osoba szukająca nieruchomości. Kontakt podejmowany jest z poziomu panelu klienta – tłumaczy Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.
Nowe rozwiązanie to także ułatwienie dla użytkowników serwisu – ogłoszenia, które widzą na stronie są lepiej dopasowane do ich wyszukiwań.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Wyniki pierwszych testów wskazują, że dzięki Giełdzie Leadów nasi użytkownicy znacznie częściej otrzymywali od agencji interesujące ich propozycje ofert i wyrażali chęć poznania szczegółów – dodaje Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Giełda Leadów jest dostępna w ofercie Domiporta.pl w modelu abonamentowym.