Plus na Kartę zmienia perspektywę – na pierwszym miejscu stawia GIGAntów Życia – osoby czerpiące garściami z nieograniczonych możliwości, jakie zapewniają nowoczesne technologie. „Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia!” – to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.
Zobacz również
Nowy format komunikacyjny ukazuje zwykłych ludzi w codziennych sytuacjach – kiedy jadą do szkoły, na uczelnię czy do pracy, kiedy biegają, jeżdżą na rowerze, uprawiają sport, są na masażu, gotują czy prasują. Każda z tych sytuacji może być bardziej przyjemna dzięki jednoczesnemu korzystaniu z internetu – rozmowom z przyjaciółmi, oglądaniu serialu, meczu czy słuchaniu muzyki. Dzięki nowym technologiom oraz gigabajtom od Plusa na Kartę, bohaterowie spotów nie tracą ani sekundy swojego życia. Codzienne czynności zamieniają w ekscytujący czas i czerpią z życia pełnymi garściami. Stają się GIGAntami Życia.
Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów. Aby zobaczył w nich samego siebie. W codziennych sytuacjach, gdy może zamienić maraton prasowania w maraton oglądania czy też robić zakupy stojąc w kolejce. Tym, co wyróżnia nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę na tle innych reklam jest nastawienie na autentyczność – pokazanie ludzi bez upiększających instagramowych filtrów. Takich, jakimi są.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampanię wspiera znany i bardzo popularny w Polsce i na świecie utwór „Glorious” – Macklemore feat. Skylar Grey. Utwór ma łączną oglądalność na poziomie 322 milionów wyświetleń w serwisie YouTube oraz niemalże 900 milionów odsłuchań na Spotify. Sam artysta ma 6,5 miliona folowersów na Instagramie oraz ponad 3 miliony na TikToku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski.
Kampania „GIGAnci Życia” prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie.
Zdjęcia: mat. pras.