Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Glamour Unicorn digitalowe wydanie magazynu Glamour dostępne wyłącznie na urządzaniach mobilnych

Glamour Unicorn to projekt, który został stworzony wspólnie przez redakcje magazynu Glamour i serwisu Glamour.pl, jako dopełnienie marki, dodatkowa oferta w portfolio Glamour. Odpowiada na potrzeby społeczności skupionej wokół tytułu i pozwala na jeszcze lepszy kontakt z nią.
O autorze
1 min czytania 2020-03-25

Prawie 90% użytkowników czyta Glamour.pl na swoich smartfonach, dlatego Unicorn jest dostępny wyłącznie na telefonach komórkowych pod adresem unicorn.glamour.pl.

Glamour Unicorn łączy w sobie wszystko, co najlepsze w princie i digitalu. Powstał, by poruszać jeszcze więcej ważnych dla czytelniczek i użytkowniczek tematów. Takich, o których inni nie mają odwagi pisać. Można znaleźć tutaj wyjątkowych bohaterów, świetne teksty, porady ekspertów i ciekawe rozmowy, wideo i podcasty. Każde wydanie ma swoją wideo-okładkę. Format będzie publikowany cyklicznie i za każdym razem towarzyszyć mu będzie inne hasło przewodnie.

Tematem pierwszego wydania jest samoakceptacja. Na pierwszej okładce pojawili się: Red Lipstick Monster, czyli Ewa Grzelakowska-Kostoglu, Pola Bogdańska (znana jako Simply by Pola), zwycięzca Top Model 5 Radek Pestka, influencerka Kate Zacharzewska oraz Dj-ka Tycjana Acquasanta. Wszyscy związani są z marką Converse, która jest partnerem pierwszego wydania Glamour Unicorn. Marką, która również dołączyła do pierwszego wydania Glamour Unicorn, jest Lilou.

– Unicorn to nowe możliwości dla partnerów i reklamodawców. Specjalnie dla tego projektu zostały stworzone dedykowane formaty reklamowe oraz natywne. Począwszy od wideo e-commerce, przez reklamę audio przy odsłuchach tekstów, podcastach i playlistach. Zamiast zdjęć i packshotów – prezentacja produktów opiera się o animacje, ilustracje i formaty wideo. Unicorna można słuchać i oglądać – a nie tylko czytać. Co więcej wszystkie formaty dają możliwość personalizacji i zaawansowanego targetowania. Dodatkowo – jako projekt mobilny – jest w pełni zintegrowany z social mediami. Stworzyliśmy projekt, który wyprzedza czas – mówi Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skąd nazwa Unicorn? „Bo od lat w Glamour wspieramy wyjątkowość i niepowtarzalność! Jesteśmy przekonani, że każda i każdy z Was znajdzie tu coś ciekawego dla siebie”, piszą we wstępniaku redaktor naczelna magazynu Glamour Katarzyna Dąbrowska i redaktor prowadząca Glamour.pl Ismena Dąbrowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing