Glycine i Norbert Oruba

Dnia 1 lipca 2016 roku szwajcarski producent prestiżowych zegarków Glycine i Norbert Oruba zajmujący się marketingiem dóbr luksusowych nawiązali współpracę partnerską, która będzie się skupiać wokół działań promocyjnych w sieci.
O autorze
1 min czytania 2016-07-04

Od pewnego czasu poszukujemy partnera o odpowiednich kompetencjach, którego wiedza z zakresu marketingu sieciowego oraz doskonała znajomość rynku szwajcarskich zegarków wesprze nasze kampanie. Pokładam nadzieję, że współpraca z Panem Norbertem Orubą będzie owocna i przyniesie długofalowe korzyści. – Piotr Sobota

Jestem szczęśliwy, że pertraktacje przebiegły szybko i pomyślnie. Pasjonuję się zegarkami, przez co partnerstwo z Glycine jest dla mnie dużym wyróżnieniem. To marka słynąca z produkcji zegarków o rewelacyjnej jakości oraz charakteryzująca się barwną ponad 100-letnią historią. – Norbert Oruba

Marka Glycine powstała w 1914 roku w szwajcarskiej miejscowości Bienne z inicjatywy Eugene Meylana. Na przestrzeni lat zyskała uznanie w wśród miłośników zegarmistrzostwa dzięki opracowaniu wielu skomplikowanych mechanizmów oraz zdobyciu kilku nagród podczas wydarzeń branżowych. Flagowym produktem marki Glycine jest linia czasomierzy „Airman” zachowana w stylistyce lotniczej.

Norbert Oruba zajmuje się marketingiem firm oferujących produkty klasy premium. Od 2013 roku jest związany z segmentem biżuterii i zegarków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się