Kampania jest nie tylko zapowiedzią kolejnego etapu rozwoju marki, ale także manifestem, który pokazuje, jak sport może być stylem życia, który wciąga i inspiruje na każdym kroku.
„Go Wild” to zaproszenie do wyzwolenia swojej dzikiej energii – bez ograniczeń i bez barier. PUMA łączy to, co w jej DNA najważniejsze: stawia na radość i osobistą energię płynącą z aktywności fizycznej, pasję do sportu, chęć wyrażania siebie i bycie częścią globalnej społeczności. W czasach, gdy sport kojarzy się głównie z wynikami, PUMA pokazuje, że to, co naprawdę liczy się w aktywności, to przyjemność i energia, które wyzwala codzienny ruch w każdej formie.
Zobacz również





– PUMA od zawsze wierzyła, że prawdziwa wielkość zaczyna się od odwagi bycia sobą. Dziś nasza filozofia, aby być autentycznym, zyskuje nowe znaczenie, szczególnie wśród młodszych pokoleń. Kampania „Go Wild” to nasz pierwszy krok ku jeszcze głębszemu połączeniu z naszą społecznością. Zaczynamy od biegania, które w tej kampanii pokazujemy w zupełnie nowy sposób – mówi Richard Teyssier, Globalny Wiceprezes ds. marki i marketingu w PUMA.
W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie radości i spełnienia sprawia, że warto podjąć wysiłek.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
– Dzięki największym badaniom konsumenckim w historii naszej marki, odkryliśmy, że bieganie powoduje przypływ emocji, jakich nie wyzwala żaden inny sport. Chcemy stworzyć przestrzeń, gdzie efektywność łączy się z przyjemnością, a PUMA ma wyjątkową pozycję, by ją odpowiednio zagospodarować – podkreśla Julie Legrand, Starsza Dyrektor ds. globalnej strategii marki i komunikacji w PUMA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa kampania PUMA to historia biegaczy z prawdziwego życia. W spocie „Go Wild” nie zobaczymy gwiazd sportu, lecz codziennych bohaterów: tych, którzy wstają o świcie, biegną ze swoimi psami, łączą sport z rolą mamy, czy po prostu cieszą się wspólnymi treningami w grupie. To oni pokazują, czym jest autentyczna radość z biegania.
Ale to dopiero początek: w miarę jak kampania będzie się rozwijać w 2025 i 2026 roku, marka będzie koncentrować się na kolejnych dyscyplinach sportowych, w tym koszykówce i piłce nożnej, wykorzystując globalne wydarzenia sportowe, by wprowadzić więcej osób w świat PUMA. Historie ambasadorów marki – takich jak Tommie Smith, Usain Bolt i Mondo Duplantis – będą częścią tej opowieści o autentycznym wyrażaniu siebie przez sport.
Kampania „Go Wild” ruszyła 20 marca i będzie wspierana przez rozbudowaną strategię medialną obejmującą media cyfrowe, reklamę zewnętrzną, PR, media społecznościowe, telewizję, akcje w sklepach oraz aktywacje z udziałem influencerów i sportowców. Dzięki tej kompleksowej strategii PUMA dąży do tego, by jej przekaz o wyzwoleniu energii, radości z aktywności i budowaniu relacji dotarł do szerokiego grona odbiorców na całym świecie.
Zdjęcia: mat. pras.