Akcja będzie trwała do końca roku i obejmuje sieć salonów partnerskich następujących marek: Monnari, T-Mobile, The Body Shop, Villeroy & Boch, Tous.
Założeniem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem niedożywienia dzieci i pozyskanie środków na walkę z nim.
Zobacz również
Kampania koncentruje się na pokazaniu kontrastu pomiędzy marzeniami klientów salonów, a marzeniami niedożywionych dzieci.
W wybranych salonach partnerów PCK można zobaczyć dania obiadowe, eksponowane pośród innych artykułów. Codzienny ciepły posiłek staje się dla dziecka prawdziwym marzeniem, takim jak dla klientów sklepów najnowszy model telefonu, czy gustowna biżuteria.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PCK zachęca jednocześnie klientów do wysłania sms-a o treści POMOC pod numer 7364 (koszt wiadomości to 3,69 zł brutto) i podarowania ciepłego posiłku jednemu głodnemu dziecku.
Akcja przeprowadzona w salonach stała się punktem wyjściowym do szeregu działań OOH, digital i PR. Na terenie całej Polski tuż przed 16 października można było zobaczyć billboardy teaserowe zachęcające do odwiedzenia salonów. Równocześnie w Internecie pojawił się viral teasujący akcję. 16 października, w Światowym Dniu Walki z Głodem, cel akcji teaserowej został wyjaśniony.
Pojawił się reveal billboardu i filmu internetowego. Jednocześnie temu etapowi kampanii towarzyszyły działania PR w TV, w prasie, na profilach FB i sklepach internetowych partnerów oraz na wybranych blogach.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi Polska, a za działania PR agencja WALK PR.