Niemal dwuletni czas pandemii, z niewielkimi okresami uwolnienia branży, pozwolił nam na istotne przegrupowanie sił, namysł nad dotychczasową strategią oraz stworzenie nowych elementów planów rozwojowych. Postanowiliśmy znacznie mocniej postawić na ludzi: zarówno naszych Użytkowników i Użytkowniczki, jak i – przede wszystkim – na Załogę Going., z której jesteśmy szczególnie dumni. Oba kierunki wymagały wzmocnienia: stąd poszukiwanie mocnego wsparcia w tym zakresie – mówi Anna Maria Żurek, COO Going.
Nowa head of people and culture, Agnieszka Lipińska, to managerka z wieloletnim doświadczeniem w strategicznym zarządzaniu HR, pozyskiwaniem talentów, komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem. Doświadczenie zdobywała w prestiżowych międzynarodowych organizacjach takich jak EY Poland, McCANN, czy Michael Page. W zmodyfikowanym dziale HR w Going. odpowiada za rozwój środowiska pracy, kierując się misją transformacji kultury organizacyjnej mocno osadzonej w wartościach i DNA marki. Jak sama przyznaje, w dobie cyfrowej zmiany sukces i rozwój firmy zależą w dużej mierze od tego, jak liderzy przygotują i przeprowadzą organizację oraz pracowników przez ten proces. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa i aktywna działaczka na rzecz społeczności lokalnych i praw kobiet.
Zobacz również
Jakub Zakrzewski dołączył do Going. jako head of growth i odpowiada za wzrost liczby aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej oraz jej dalszy rozwój. Posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym marketingu, w szczególności w marketingu wzrostu. Tworzył i wdrażał strategie marketingowe oraz różnorodne taktyki promocyjne. Specjalizuje się zarówno w działaniach akwizycyjnych, jak i budowaniu lojalności wśród obecnych klientów. Wcześniej pracował między innymi w Uber Eats, gdzie odpowiadał za działania growth-marketingowe na rynku polskim. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Orange przy marce nju mobile oraz w Grupie Eurocash. W wolnych chwilach Kuba spędza czas przy dobrym filmie. Fan gamingu i miłośnik ciekawej kuchni.
W spółce nie zabrakło również awansów. Michał Sieciński jest związany z Going. od 2019 roku. Do tej pory odpowiadał za kierowanie działaniami contentowymi, zarządzając pracami redakcji, social mediów i produkcji treści. Teraz jego kompetencje zostały poszerzone o performance marketing, a Michał objął stanowisko head of content & marketing. Jest związany z branżą kreatywną od 8 lat. Pracował jako kreatywny freelancer i copywriter, był związany z domem mediowym Wavemaker, gdzie jako senior content manager odpowiadał za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz bieżącą komunikację największych światowych marek. Prywatnie gra na basie, uwielbia syntezatory, żeglarstwo i odkrywanie przestrzeni nie tylko miejskich.
Z kolei na stanowisko head of production & special projects awansował Tomasz Lisek, związany z Going. od dwóch lat. Zajmuje się wszystkimi działaniami niestandardowymi: od mniejszych wspierających działania brandowe marki po największe sesje zdjęciowe i kampanie marketingowe. Dodatkowo objął obszar kontroli wejścia i wizerunku załóg produkcyjnych oraz nadzór i egzekucję projektów na styku marek współpracujących z Going. Dotychczas koordynował takie aktywacje, jak CCC x Sprandi x Young Leosia, czy presale tras koncertowych PRO8L3Mu i Taco Hemingwaya dla BLIK. Tomek jest też producentem wykonawczym widowiska „JIMEK Historia Polskiego Hip-Hopu”, które powstaje w całości z ramienia Going. Swoją 15-letnią karierę rozpoczynał jako kierownik produkcji w różnych stacjach telewizyjnych. Następnie w agencji BRAVE organizował m.in. festiwal H&M Loves Music. Czas wolny spędza w kuchni, przy dźwiękach ulubionej muzyki filmowej z kotem na kolanach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing