Ostatnie miesiące przyniosły użytkownikom aplikacji Going. wiele nowych udogodnień. Do opcji, z których mogą korzystać, dodane zostały m.in. możliwość obserwowania ulubionych artystów i miejsc oraz otrzymywanie powiadomień o organizowanych przez nich wydarzeniach. Jednak najważniejszą z nich jest integracja z serwisem Spotify. Teraz użytkownicy mogą połączyć swoje konta w obu serwisach i automatycznie zaobserwować w aplikacji Going. artystów dodanych do ulubionych w Spotify.
W wyniku wspomnianej integracji użytkownicy mogą połączyć swoje konto w serwisie Spotify z kontem w aplikacji Going. i w ten sposób automatycznie zaobserwować słuchanych przez siebie artystów. Dodatkowo na wszystkich podstronach artystów i wydarzeń w Going. umieszczona została ikona PLAY, automatycznie przenosząca użytkownika do profilu wybranego artysty w serwisie Spotify. Ta funkcja pozwala na jeszcze łatwiejsze odkrywanie nowych artystów i brzmień, a docelowo ma także upraszczać podejmowanie decyzji o udziale w wydarzeniach.
Zobacz również
– Chcemy stać się miejscem, od którego użytkownicy zaczynają planowanie spędzania wolnego czasu poza domem. Stąd też integracja ze Spotify, bo planowanie często zaczyna się od słuchania muzyki w domu, pracy czy na spacerze. W naszej aplikacji dostępne są również wydarzenia darmowe oraz takie, na które nie sprzedajemy bezpośrednio biletów. To z kolei sprawia, że nasza baza wydarzeń jest kompletna, a więc także wartościowa dla użytkowników – wyjaśnia Jakub Zakrzewski, B2C growth director w Going.
Także sama strona główna aplikacji przeszła zmiany, a Going. postawiło tu na pełną personalizację pod danego użytkownika. Co za tym idzie, wyniki wyświetlane na stronie głównej będą dobierane na podstawie historii zakupowej i historii polubień użytkownika. Pozwoli to na bardziej precyzyjne przygotowywanie kolejnych dopasowanych do jego zainteresowań i gustu .
Wśród nowych funkcji w aplikacji użytkownicy znajdą ponadto kalendarz, pozwalający w łatwy sposób zapisywać wydarzenia. Wdrożony został też dostęp do biletów bezpośrednio w aplikacji oraz widoczna z poziomu strony głównej sekcja HOT, zawierająca najciekawsze informacje o eventach oraz artykuły z magazynu Going. MORE.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jak zaznacza dyrektorka operacyjna i wiceprezeska Going., Anna Maria Żurek, platforma ma ambicję, by stać się największym polskim marketplacem dla wydarzeń kulturalnych. Nieustanny rozwój aplikacji mobilnej, która już teraz jest najpopularniejszą aplikacją eventową w Polsce, jest jednym z głównych filarów tego procesu. – Naszym celem jest nie tylko umożliwienie łatwego i wygodnego kupowania biletów na wybrane wydarzenia, ale także informowanie o nowych eventach ulubionych wykonawców oraz pomaganie w odkrywaniu ciekawych miejsc i nowych artystów – wyjaśnia Anna Maria Żurek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing