Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Goldbach Audience wprowadziło Goldbach Multichannel

Goldbach Audience wprowadziło do swojej oferty Goldbach Multichannel – produkt integrujący emisję kampanii w wielu kanałach digital.
O autorze
1 min czytania 2013-07-31

Pod nazwą Goldbach Multichannel w jeden produkt połączone zostały takie obszary digital advertising jak display, mobile, wideo oraz ekrany cyfrowe, będące punktami styku konsumenta z marką w świecie rzeczywistym. Digital signage (ekrany cyfrowe) to nowość w portfolio Goldbach Audience. Jego dołączenie do oferty jest wynikiem podjęcia przez Goldbach Audience współpracy z firmą Amscreen.

Siłą oferty Goldbach Multichannel jest szeroki zasięg wynikający z połączenia potencjałów wielu kanałów reklamy digital, a także możliwość dotarcia do użytkownika ze zintegrowanym komunikatem reklamowym jednocześnie na wielu ekranach.

Model sprzedaży kampanii we wszystkich kanałach dostępnych w ramach Goldbach Multichannel został ustandaryzowany. Wzorowany jest on na wymiernym i charakterystycznym dla internetu modelu sprzedaży liczby kontaktów z reklamą (CPM). CPM w przypadku ekranów cyfrowych wyliczany jest na podstawie twardych danych transakcyjnych pochodzących z punktów sprzedaży. Taka standaryzacja modeli rozliczeń pozwala na skonsolidowane raportowanie wszystkich kanałów.

Goldbach Multichannel daje także rozbudowane możliwości targetowania reklam w zależności od lokalizacji, dni tygodnia, pory dnia czy godziny. Ponieważ reklamy we wszystkich kanałach online emitowane są przy wykorzystaniu adserwera, a w przypadku ekranów cyfrowych za pomocą satelity, istnieje możliwość pełnej kontroli nad emisją treści oraz dynamicznej podmiany kreacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Goldbach Multichannel jest odpowiedzią na postępującą fragmentaryzację rynku reklamowego oraz zjawisko konsumpcji mediów na wielu ekranach. Łącząc w naszej ofercie display, wideo, mobile i ekrany cyfrowe jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe w wielu kanałach digital advertising. Powołanie Goldbach Multichannel stanowi w naszej opinii odpowiedź na oczekiwania rynku oraz jest spojrzeniem w przyszłość – mówi Artur Muszkiet, Managing Director Goldbach Audience.

Goldbach Multichannel zapewnia tygodniowo 16,5 miliona kontaktów reklamy z użytkownikami w kanałach online, mobile oraz digital signage.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się