Pakiet SPORT obejmuje nie tylko witryny skierowane do osób zainteresowanych piłką nożną, ale również osób zainteresowanych zdrowym stylem życia. W ramach podkategorii fit zostały włączone następujące witryny: ilewazy.pl, mojegotowanie.pl, potreningu.pl, przyslijprzepis.pl, sfd.pl, vitalia.pl.
Łączny zasięg serwisów zgrupowanych w pakiecie SPORT sieci Goldbach Audience to 4 685 314 RU i 149 282 995 odsłon, w rozbiciu: witryny skierowane do osób zainteresowanych piłką nożną – 1 988 598 RU, 121 157 329 odsłon, zaś witryny fit – 2 696 716 RU oraz 28 125 666 odsłon*.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Użytkownicy serwisów z kategorii SPORT to głównie mężczyźni z nadreprezentacją w wieku 15-44, zamieszkujący miasta o wielkości od 200 do 500 tysięcy i 500+ mieszkańców. Są to głównie kierownicy niższego szczebla, specjaliści uprawiający wolny zawód, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osiągający średni dochód miesięczny na poziomie od 4 000 do 5 000 oraz 5 000+. Użytkownikami wspomnianych serwisów są również uczniowie i studenci.
„Dzięki nawiązaniu współpracy z kluczowymi wydawcami z kategorii SPORT, mamy przyjemność zaoferować naszym Klientom silny pakiet markowych serwisów z wysokiej jakości contentem o tej tematyce. Serwisy te nie tylko cieszą się dużą popularnością wśród internautów czyli wysokimi statystykami, ale również posiadają dobre zaplecze redakcyjne. Ponadto, badania pokazują, że wyżej wymienione serwisy są odwiedzane przez użytkowników z dużym potencjałem zakupowym.
Dzięki temu możemy dostarczyć naszym Klientom zarówno duży zasięg w tej grupie docelowej, jak i ciekawe możliwości kampanii niestandardowych”, informuje Ilona Drzewosowka, Buying and Delivery Director.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
*źródło: Megapanel PBI/Gemius 5.2014
Słuchaj podcastu NowyMarketing