TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Goldenline i HRlink wzmacniają zespół marketingu

Krzysztof Syrek – nowym szefem działu marketingu, a Adam Piwek – menedżerem ds. komunikacji i contentu. To najnowsze zmiany w strukturze działu marketingu spółek Goldenline i HRlink dostarczających rozwiązania dla zespołów HR i Polaków chcących rozwijać swoją karierę.
O autorze
1 min czytania 2021-01-05

Krzysztof Syrek odpowiada za cały obszar działań marketingowych dla obu spółek HR Tech. Jego zadaniem będzie między innymi wdrożenie efektywnych działań związanych z automatyzacją marketingu i synergią marek. Posiada on różnorodne doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych B2B oraz B2C m.in. dla dostawcy rozwiązań internetowych w modelu Cloud Computing – Sagra Technology, czy TT-Line – armatora floty promów morskich, a także firmy E-Kierowca – lidera z branży szkoleń kandydatów na kierowców. Krzysztof Syrek zajmuje się także doradztwem w obszarze projektów e-marketingowych i e-commercowych. Jest absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego oraz uczestnikiem licznych szkoleń i certyfikacji w obszarze digital marketingu.

Adam Piwek jako menedżer ds. komunikacji i content marketingu dołączył do zespołu od stycznia 2021 r. W HRlink i Goldenline będzie odpowiadać za działania PR, marketing treści i aktywności w mediach społecznościowych. Do tej pory zajmował się działaniami z obszaru komunikacji i marketingu m.in. dla takich marek jak Santander Consumer Bank, Santander Consumer Multirent, Apsys, Factory, Ceneo czy Mall.pl. Adam Piwek jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych w Wyższych Szkołach Bankowych i na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest także wykładowcą-praktykiem m.in. w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.