Oznacza to, że agencja będzie odpowiadać za obecność marki w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn), przygotowywać i dostarczać newsletter dla klientów indywidualnych PayU, a także tworzyć treści poradnikowo-eksperckie na bloga marki.
Niezależnie od powyższych zadań, GoldenSubmarine będzie przygotowywać i realizować dodatkowe kampania związane z promocjami, wejściem na rynek nowych rozwiązań etc. Dotychczasową współpracę z agencją, PayU podjęło jesienią 2018 roku, a wyboru dokonano w drodze przetargu. Wcześniej agencja pracowała dla tego klienta projektowo.
Zobacz również
PayU jest wiodącym dostawcą usług płatności online na szybko rozwijających się rynkach, posiadającym lokalne oddziały w Azji, Europie Środkowej i Wschodniej, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Realizując wizję opartą na tworzeniu świata bez granic finansowych, PayU jest także jednym z największych inwestorów w przestrzeni fintech na świecie, z inwestycjami o łącznej wartości ponad 700 milionów dolarów.
Podstawą działalności PayU jest łączenie potrzeb firm sprzedających produkty i usługi z zachowaniami zakupowymi i płatniczymi konsumentów internetowych. W Polsce firma jest liderem płatności internetowych, dostarczającym wydajny i prosty w integracji dla akceptantów oraz wygodny w użytkowaniu dla kupujących system płatności.
Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in.: płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty, odroczone płatności, płatności odnawialne, portfele elektroniczne takie jak Google Pay, Apple Pay, Visa Checkout, MaterPass, a także BLIK.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Naspers Ltd.
Słuchaj podcastu NowyMarketing