Przedsięwzięcie jest kontynuacją współpracy agencji z Golub GetHouse po sukcesie wcześniejszych działań komunikacyjnych i strategicznych dla Prime Corporate Center.
Współpraca WORKROOM Agency z Golub GetHouse rozpoczęła się w 2012 roku wygranym przetargiem na stworzenie strategii oraz przygotowanie kampanii ATL i BTL dla inwestycji Prime Corporate Center przy ulicy Grzybowskiej 78 w Warszawie. Kooperacja została zwieńczona spektakularnym sukcesem dewelopera, czyli największą w Polsce transakcją najmu, zawartą w 2014 roku pomiędzy bankiem Raiffeisen Polbank a Golub GetHouse. Poziom i efekty działań WORKROOM Agency zaowocowały zaproszeniem jej do współpracy przy kolejnej inwestycji dewelopera.
Zobacz również
Działania agencji dla Mennica Legacy Tower obejmują: przygotowanie strategii komunikacji, branding i stworzenie nazwy inwestycji, ATL (kreacja spotu „Legacy” w reżyserii Przemka Bogdanowicza), BTL – pomysł kreatywny, rysunki, kreację haseł i sloganów (materiały drukowane i akcje specjalne, m.in. album Mennica), filmy motion (połączenie cyfrowej wizualizacji budynku z realistycznymi ujęciami miasta, nakręconymi z użyciem drona), digital (przeniesienie budynku do wirtualnej rzeczywistości przy użyciu technologii Unreal Engine 4, strona internetowa, aplikacja mobilna w postaci interaktywnego folderu z elementami Xwalk), a także autorski projekt platformy sprzedażowej biur Xwalk PRO na tablety i telefony.
– Rezultatem przemyślanej strategii projektu inwestycyjnego Mennica Legacy Tower jest podział działań komunikacyjnych na dwie części. Pierwsza to Brand Development, gdzie komunikaty oparte są na zaproponowanym przez nas słowie kluczu, którym jest dziedzictwo (legacy), a druga to Experience, która określa kreację opartą na bezpośrednim kontakcie z klientem – wyjaśnia Andrzej Horoch, CEO w WORKROOM Agency.
Idea Brand Development polega na tym, że od początku działań prezentuje się wszystkie kluczowe osoby zaangażowane w projekt, aby podkreślić jak istotny jest wkład każdej z nich i pokazać ich personalną więź z projektem. Experience ma na celu bezpośrednią komunikację z klientem w trakcie spotkań, prezentacji czy za pośrednictwem materiałów drukowanych i digital, która została uznana za bardziej wartościową niż regularna kampania mediowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Uzupełnieniem technologii Xwalk, dzięki której można za pomocą samego komputera, albo podłączonych do niego okularów VR, np. Oculus Rift, przespacerować się po wirtualnej symulacji budynku jest nowa platforma sprzedażowa Xwalk PRO na tablety i telefony – tłumaczy Andrzej Horoch. – Ta aplikacja umożliwia wgląd w wirtualny plan biura 1:1 z prawdziwym widokiem za oknem, w której Klient dewelopera ma możliwość odbycia wirtualnego spaceru po swoim biurze czy mieszkaniu, dopasowanym do jego indywidualnych potrzeb.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do Xwalk PRO podpięty zostanie CMS, aby docelowo deweloper mógł sam zarządzać sprzedażą i udostępnianiem planów mieszkań oraz biur. Xwalk PRO jako aplikacja będzie też dostępna w Showroomie inwestycji Mennica Legacy Tower na dostarczonym przez WORKROOM Agency sprzęcie i dzięki przygotowanej przez nią technologii.
– Xwalk PRO rozwiązuje istotny problem w branży nieruchomości. Dzięki tej aplikacji potencjalni najemcy będą mieli nieustanny dostęp do aktualnych wersji planów mieszkań i budynków. Pozwoli to na stałą kontrolę jakości, ponieważ wszystkie zmiany będą natychmiast aktualizowane online – wyjaśnia Andrzej Horoch.
Wszystkie elementy strategii komunikacji zostały przez Agencję zaplanowane i zrealizowane w taki sposób, aby łączyły się w spójną narrację, która nie tylko buduje wizerunek atrakcyjnego produktu, ale także, a może przede wszystkim kreuje nową jakość w storytelingu dedykowanym deweloperom.