GONG przygotował nową platformę komunikacyjną dla Castoramy

Po wygranym przetargu, GONG (Group One) przygotował nową platformę komunikacyjną dla marki Castorama. Strategiczno-kreatywne działania ATL mają charakter długofalowy. W ramach działań przygotowano 15 i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w największych stacjach TV.
O autorze
1 min czytania 2016-03-31

Kampania Castoramy będzie inspirować do zmian w domu i najbliższym otoczeniu. Jednocześnie pokaże, że możemy samodzielnie i w prosty sposób to otoczenie zmienić. 

Działania będą trwać przez cały rok i wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok oraz utrwalać jej wizerunek jako sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie każdego projektu budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu od A do Z pod jednym dachem. Kampanię będzie można śledzić, m.in. w: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotował GONG, za produkcję odpowiedzialne jest studio Papaya, postprodukcję Xantus, spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

W pierwszej, marcowej odsłonie, można było zobaczyć:

– spot myjki Karcher – Jak zejść komuś z drogi? 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– spot iglaków i kory – Jak się zakorzenić w nowym miejscu? 

– spot paneli ogrodowych – Jak postawić na swoim? 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Już wkrótce kolejne spoty. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się