– Branża koncertowa przechodzi teraz przez bardzo ciężki okres. Takie miejsca jak kluby muszą radzić sobie w normalnych warunkach właściwie z dnia na dzień. Odkładanie jakichkolwiek pieniędzy stanowi wyzwanie ze względu na wysokie czynsze, rachunki, czy podziały z koncertów. Mamy tutaj naprawdę mnóstwo zależnych. Nie sposób jest się zabezpieczyć, szczególnie na coś tak niespodziewanego jak pandemia. Obserwowaliśmy w ostatnim czasie mnóstwo akcji wsparcia służb medycznych czy grup wykluczonych społecznie. Ogromnie to szanowaliśmy i podpatrywaliśmy, zastanawiając się jednocześnie co my, jako agencja koncertowa, możemy zrobić dobrego na swoim lokalnym podwórku. Ale kiedy przyszedł czas na ostateczne decyzje, do głosu doszła solidarność. Dlaczego by nie wesprzeć kogoś, z kim znamy się od lat, kto pomagał nam w dobrych i gorszych czasach, kto stanowi kawał historii dla poznańskiej muzyki rozrywkowej? Kultura-kulturze, ramię w ramię – mówi prezes agencji, Krzysztof Wawrzyniak.
W sezonie wiosna-lato 2020, w ofercie agencji znalazło się wiele koncertów polskich i zagranicznych artystów, które zostały przeniesione na dalsze daty, ze względu na oficjalne zalecenia i rekomendacje rządowe. Ostatni koncert, jaki zorganizowała agencja odbył się 8 marca, w szczecińskiej Łasztowni.
Zobacz również
Organizatorzy zachęcają do tego, aby zakupione dotychczas bilety zatrzymać. To jednak tylko jedna z opcji, którą mają do wyboru klienci. W przypadku, jeśli nowy termin wydarzenia okaże się niesatysfakcjonujący, istnieje możliwość wymiany biletów na voucher. Podjęcie decyzji nie tylko wesprze działalność klubu Blue Note, ale i umożliwi takiej osobie skorzystanie z 25-procentowego rabatu na inne koncerty Good Taste Production. Akcja trwa do końca sierpnia 2020 roku.
Poznański klub jazzowy Blue Note rozpoczął swoją działalność w lutym 1998 roku. Pierwszym koncertem, który zorganizowano był występ Kwartetu Jana Ptaszyna Wróblewskiego. Blue Note powstał w pomieszczeniach, w których przez blisko sto lat mieściła się kotłownia ogrzewająca wielki gmach poznańskiego Zamku. Odbyły się tu już tysiące koncertów, a wśród wykonawców znaleźli się zarówno niemal wszyscy polscy jazzmani, jak i sławy zagraniczne, m.in.: Mike Stern, Kenny Garrett, Kurt Elling, Ravi Coltrane, John Scofield, Pat Metheny, Billy Harper, James Carter, Cindy Blackman Santana i wielu, wielu innych.
Good Taste Production zaufało wielu polskich i zagranicznych artystów, w tym Jamiroquai, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski, Bobby McFerrin, Kortez, Brodka oraz wielu innych. Agencja jest organizatorem zarówno koncertów halowych (jak np. kultowej już trasy Fayrant Tour grupy Hey), jak i wydarzeń w klubach. Z Blue Note współpracuje od lat. Zorganizowane zostały tu wspólnie m.in. pierwsze koncerty grupy LemON czy The Dumplings. To tutaj publiczność zakochała się w poetyckich Domowych Melodiach. Koncerty w klubie pamiętają m.in. Krzysztof Zalewski, Tomasz Makowiecki, Natalia Kukulska, Daniel Bloom, Mietek Szcześniak, Wojtek Mazolewski Quintet, Anita Lipnicka czy Daria Zawiałow. Niedawno zorganizowano tu koncerty Krzysztofa Iwaneczko, czy Jojo Mayer & Nerve.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
12 marca miał się tu odbyć koncert znakomitego Baranovskiego, a sala była wyprzedana do ostatnich miejsc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wierzymy, że wszystko się niedługo ułoży. Coś, co przychodzi, musi i minąć, ale aby tak się stało, abyśmy wyszli z tego silniejsi, musimy sobie nawzajem pomagać – uzupełnia Zuzanna Oses, brand manager Good Taste Production.