Humorystyczne i optymistyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i na drodze.
Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła Goodyeara ‘Made to Feel Good’, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Tak jak Juventus dba o bezpieczeństwo zawodników, tak Goodyear troszczy się o bezpieczeństwo kierowców. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem „Wyrusz w drogę w odpowiednich butach” kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny obraz ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima.
Zobacz również
„Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon. Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu” – powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech.
Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu. Swoją premierę będzie mieć 10 grudnia na YouTube i stronie, gdzie zostanie pokazany w dwóch wersjach 90- i 110-sekundowej.
Poza realizacją wspomnianych projektów, partnerstwo między Goodyearem a Juventusem obejmuje również działania reklamowe na tablicach LED przy boiskach, umieszczanie logo na podium oraz współpracę pomiędzy platformami cyfrowymi i społecznościowymi obu firm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing