Google Partners – program Google dla agencji i reklamodawców

Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie. Zastępuje on wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji, łącząc jego możliwości z nowymi, unikalnymi funkcjami.
O autorze
1 min czytania 2013-07-31

Za pośrednictwem jednej platformy uczestnicy programu będą mogli korzystać z wszechstronnego wsparcia Google, a reklamodawcy z łatwiejszego dostępu do ekspertów spełniających najwyższe standardy jakości. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.

Od dziś, 31 lipca 2013 r., za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie dla agencji Google Partners. Każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które wspierają jego rozwój, a także ułatwiają nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami. Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy pozwoli agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, ciekawych studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych. Rejestracja do programu i starania o uzyskanie statusu Partnera Google to dla potencjalnych klientów sygnał, że dana agencja, firma czy specjalista spełnia najwyższe standardy jakości branży internetowej.

Dla firm poszukujących wsparcia w obszarze działań marketingowych w internecie, program Google Partners stwarza możliwości dotarcia do agencji i specjalistów oferujących wysokiej jakości usługi odpowiadające ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom. Już od 1 października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy mogą w prosty sposób wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim owocną współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad, natomiast już od 1. października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google, czyli agencje spełniające najwyższe standardy jakości.

– Google Partners to kompleksowe rozwiązanie zarówno dla agencji jak i reklamodawców. Agencje uzyskają jedno spójne rozwiązanie, które pomoże im się rozwijać i pozyskiwać klientów. Cieszymy się, że Polska jest pionierem tego rozwiązania w Europie i jako drugi kraj na świecie udostępnia Google Partners agencjom i reklamodawcom – mówi Agnieszka Tomalak, odpowiedzialna w Google za programy marketingowe dla agencji. Najważniejszą korzyścią dla reklamodawców będzie możliwość łatwego odnalezienie agencji, które wyróżniają się wysoką jakością oferowanych usług.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarówno agencje jak i reklamodawcy mają dostęp do programu na dedykowanej stronie internetowej www.google.com/partners/

Słuchaj podcastu NowyMarketing