Celem akcji charytatywnej RogaLOVE – podziel się rogalem, w ramach której od 4 do 17 listopada Polacy mogą kupować tradycyjne Rogale Świętomarcińskie, jest zebranie środków na poprawę warunków leczenia dzieci i młodzieży chorujących na raka, a także wsparcie rozbudowy Kliniki Onkologii, Hematologii i Transplantologii Pediatrycznej Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera UM w Poznaniu.
W akcji może wziąć udział każdy – wystarczy kupić rogale na stronie e-torty.pl/rogalove i podzielić się nimi z bliskimi. Można też zachęcić znajomych w mediach społecznościowych do wsparcia zbiórki, publikując zdjęcie z rogalem i oznaczając je hasztagiem #rogaLOVE.
Zobacz również
Wybierając płatność z Google Pay, uczestnicy wspierają cel akcji ze zdwojoną mocą. Google Pay podwoi bowiem wartość zamówionych w ten sposób rogali. Przykładowo, zamawiając 4 rogale, cena wynosi 60 zł plus koszt przesyłki, co oznacza, że Google Pay przekaże na rzecz Dzieciaki Chojraki 60 zł.
Autorami akcji RogaLOVE są wyspecjalizowane firmy internetowe: sklep E-Torty.pl, operator płatności PayU, serwis społecznościowy Wykop.pl oraz platforma logistyczna Bliskapaczka.pl. W social mediach akcję wspiera Katarzyna Bujakiewicz – ambasadorka Stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki. Oficjalne hasztagi akcji to #RogaLOVE oraz #Marcinytofajnechlopaki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]