Google wprowadza Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Managera

Google wprowadza Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Managera
Google po kilkunastu latach przechodzi rebranding i upraszcza swoje rozwiązania dla reklamodawców i wydawców. Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager, będą dostępne w ciągu najbliższego miesiąca.
O autorze
1 min czytania 2018-06-28

AdWords to od teraz Google Ads, które prezentuje nowe możliwości reklamowe, dostarczane przez Google. Firma oferuje nowy typ kampanii oparty na technologii uczenia maszynowego, dzięki czemu małym firmom będzie łatwiej rozpocząć korzystanie z sieci.

Dodatkowo firma ujednolica DoubleClick i Google Analytics 360 Suite, które będą działać pod nazwą Google Marketing Platform. Rozwiązanie ma przyczynić się do silniejszej współpracy zespołów marketingu.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach Google Marketing Platform dostępne będzie narzędzie Display & Video 360. Produkt ten zawiera funkcje z DoubleClick Bid Managera, Campaign Managera oraz Studio & Audience Center, co ma umożliwić zespołom kreatywnym, mediowym i agencjom realizację kampanii reklamowych end-to-end w jednym miejscu.

W ciągu ostatnich trzech lat Google pracował również nad połączeniem DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange. Efektem jest kompletna i jednolita platforma programmatic Google Ad Manager. Połączenie ma umożliwić większą efektywność w zwiększaniu zysków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

źródło: adwords.googleblog.com/2018/06/new-brands-and-solutions.html