„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie

„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
Znana sieć fast foodów Burger King obchodzi swoje 70. urodziny. Z tej okazji wykorzystała wizerunek seniorów w kampanii „70 years later the fire's still burning". Zakochani pokazują, że niezależnie od wieku, ich uczucie może być gorące jak płomień.
O autorze
1 min czytania 2024-04-08

„70 years later the fire’s still burning” – to hasło kampanii Burger King, który świętuje swoje 70. urodziny. Popularny fast food postanowił rozgrzać świat reklamy i przełamać temat tabu. Na plakatach oraz w filmach promujących główną rolę odgrywają zakochani seniorzy.

Idea kampanii dotyczy tego, że głęboka więź staje się jeszcze lepsza wraz z upływem czasu, podobnie jak dobre burgery. Bohaterowie reklam przedstawieni zostali w chwilach okazywania sobie czułości, pragnienia i pożądania w miejscach publicznych.

fot. Room 23

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ta kampania wykracza poza typowy ton samogratulacji, charakterystyczny dla kampanii rocznicowych. Chcieliśmy stworzyć coś znaczącego i istotnego dla konsumentów. Pomysł zwrócenia uwagi na grillowane na ogniu burgery Burger Kinga w połączeniu z bezczelnym tonem marki i niekonwencjonalnym ukazywaniem pożądania wśród starszych osób, odbił się szerokim echem – wyjaśnił Sebastian Wilhelm, co-founder Trans Company.

Za kampanię odpowiada agencja Room23 oraz Trans Company z Buenos Aires.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: Room 23

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Bitwa” o wyspę. Burger King proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island

Burger King kolejny raz zaczepia McDonald’s. Tym razem, brazylijski oddział Burger Kinga proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island.

PS2 Masz kaca? Masz zniżkę! Burger King powraca z nową akcją marketingową

Sieć Burger King w Brazylii postanowiła wesprzeć świętujących rozmaite okazje i zaproponowała… kupony zniżkowe dla klientów cierpiących na kaca.