Góralki startują z loterią konsumencką

Marka Góralki (I.D.C. Polonia) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą od dziś (27 kwietnia) zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł.
O autorze
1 min czytania 2015-04-27

Zadaniem uczestników „Loterii na wypasie” jest zakup promocyjnego opakowania Góralek i zgłoszenie zawartego wewnątrz opakowania kodu za pomocą formularza znajdującego się pod adresem. Każdy zgłoszony kod to szansa na wygraną. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 czerwca 2015.

W cotygodniowych losowaniach do zdobycia są nagrody o łącznej wartości ponad 110 tysięcy zł, a wśród nich: tablety, konsole do gier, smartfony, aparaty Instax, plecaki turystyczne i karty upominkowe Google Play. Główną nagrodą w losowaniu specjalnym jest skuter Vespa Sprint w wycieczkowym zestawie z plecakiem, aparatem fotograficznym i zapasem Góralek.

Na potrzeby loterii agencja Veneo, odpowiedzialna za jej koncepcję i organizację, stworzyła dedykowaną kreację nowych bohaterów marki. Góralkowe owce poprowadzą komunikację na Facebooku, Instagramie i innych kanałach społecznościowych w Internecie. Będzie można je spotkać na materiałach promocyjnych w sklepach, prasie, a także w telewizji.

Szczegóły na temat akcji oraz regulamin znajdują się stronie akcji oraz na profilu marki na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji pod adresem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się