Zadaniem uczestników „Loterii na wypasie” jest zakup promocyjnego opakowania Góralek i zgłoszenie zawartego wewnątrz opakowania kodu za pomocą formularza znajdującego się pod adresem. Każdy zgłoszony kod to szansa na wygraną. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 czerwca 2015.
W cotygodniowych losowaniach do zdobycia są nagrody o łącznej wartości ponad 110 tysięcy zł, a wśród nich: tablety, konsole do gier, smartfony, aparaty Instax, plecaki turystyczne i karty upominkowe Google Play. Główną nagrodą w losowaniu specjalnym jest skuter Vespa Sprint w wycieczkowym zestawie z plecakiem, aparatem fotograficznym i zapasem Góralek.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Na potrzeby loterii agencja Veneo, odpowiedzialna za jej koncepcję i organizację, stworzyła dedykowaną kreację nowych bohaterów marki. Góralkowe owce poprowadzą komunikację na Facebooku, Instagramie i innych kanałach społecznościowych w Internecie. Będzie można je spotkać na materiałach promocyjnych w sklepach, prasie, a także w telewizji.
Szczegóły na temat akcji oraz regulamin znajdują się stronie akcji oraz na profilu marki na Facebooku.
Więcej informacji pod adresem.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing