Gosia Strzępa od ponad 8 lat ma istotny wpływ na rozwój agencji Performance Media. Dysponuje bardzo szeroką wiedzą i doświadczeniem, którymi wykazuje się na wielu złożonych projektach, a także opiekuje się klientami end2end w zakresie contentu. Teraz obejmuje stanowisko, na którym będzie zarządzała strukturami Content Marketingu i Influencer Marketingu.
– Nieustanny rozwój oraz kompletność projektów Digital360 determinują działania naszej agencji. Pracując z klientami i obserwując rynek, widzimy, jak duże znaczenie ma content w działaniach marketingowych. Coraz częściej pada pytanie: z czym dotrzeć do konsumenta? Jaki przekaz tworzyć, by adresował cele marketingowe, wyróżnił się na tle innych komunikatów i budował odpowiednie skojarzenia z marką? Oczekiwania klientów wobec contentu idą dalej – ten ma być zielony, policzalny, angażujący, pomocny i… spójny w wielu kanałach komunikacji. Wierzymy, że w ten sposób Gosia nie tylko jeszcze mocniej rozwinie skrzydła w naszej firmie. Przede wszystkim będzie idealnym przykładem, a wręcz wzorem tego, jak eksponować istotę contentu, jak planować działania względem potrzeb klientów oraz jak łączyć je w różnych kanałach – komentuje Piotr Panasiuk head of SEO, content & influencer marketingu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]