#GOTOWIDOPOMOCY: PepsiCo Polska wspiera seniorów z Legią Warszawa

PepsiCo Polska został partnerem największej akcji wsparcia seniorów na terenie stolicy #GOTOWIDOPOMOCY. Akcję zainicjowała Legia Warszawa oraz Fundacja Legii. W ramach projektu klub dostarczył już ponad 22 tysiące posiłków warszawskim seniorom.
O autorze
2 min czytania 2020-06-03

Akcja pomocowa #GOTOWIDOPOMOCY to obecnie największy program pomocy bezpośredniej dla seniorów w Polsce. Klub Legia Warszawa w porozumieniu z T-Mobile Polska uruchomił bezpłatny numer pomocowy, pod którym można zgłaszać potrzeby związane z otrzymaniem posiłków, zrobieniem zakupów, czy uzyskaniem pomocy technologicznej. Flota aut obsługująca akcję przejechała ponad 27 tysięcy kilometrów na terenie Warszawy.

Udział PepsiCo Polska w projekcie #GOTOWIDOPOMOCY odbywa się w ramach pomocy koncernu dla lokalnych społeczności najbardziej dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa (więcej informacji: TUTAJ). Z środków własnych firma sfinansuje ponad 3,5 tys. posiłków dla osób starszych oraz 1 700 litrów wody. Działania PepsiCo Polska we współpracy z Fundacją PepsiCo mają na celu wsparcie potrzebujących przede wszystkim poprzez zapewnienie ok. 48 tys. ciepłych posiłków dla pracowników służb medycznych, zakupy środków dla personelu medycznego oraz szpitali wspólnie z Funduszem Interwencyjnym WOŚP, a ponadto wsparcie partnerów z branży gastronomicznej w wyniku przekazania im ponad 1 000 000 butelek Pepsi. Całkowita wartość pomocy udzielanej przez PepsiCo w Polsce wynosi około 6 mln zł.

– W PepsiCo chcemy nieść pomoc i to czynimy. Jesteśmy firmą z sektora spożywczego, dlatego nasze działania w sposób świadomy koncentrujemy na zapewnianiu żywności dla najbardziej potrzebujących grup społecznych, do których zaliczamy głównie osoby starsze. To właśnie teraz jakość ich życia uległa znacznemu pogorszeniu, stąd potrzeba naszej specjalnej uwagi i wsparcia – powiedział Michał Jaszczyk, prezes PepsiCo Polska.

Codziennie do akcji #GOTOWIDOPOMOCY dołączają nie tylko nowe firmy, ale także osoby publiczne. Są wśród nich między innymi: Joanna Przetakiewicz, Rafał Maserak, Antek Królikowski, Anna Mucha, Adam Zdrójkowski, Michał „Mata” Matczak, Piotr Kędzierski, Marcin Mroczek, Damian Kordas, Karol Kłos i wiele innych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę, że PepisCo wsparło akcję #GOTOWIDOPOMOCY, bo to właśnie dzięki naszym partnerom udało się stworzyć największy tego typu projekt pomocowy w Polsce. To także dowód, że łączy nas nie tylko pasja do sportu, ale również kwestia odpowiedzialności społecznej i zrozumienie potrzeby pomagania najbardziej potrzebującym – mówi Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa.

Partnerami i darczyńcami #GOTOWIDOPOMOCY zostali już Związek Harcerzy Rzeczypospolitej, Innogy Go, Group One, Super Drob, Stroer, TM Flota, Belvedere, Bracia Wiśniewscy,  PGE Narodowy, Inter Europol, Emitel, Gastro Magic Wypożyczalnia, N31 by Robert Sowa, Cashback, Bukat, Hotel Bryza, Fundacja Społeczności Liceum Batorego, Grail Point, Makarony Polskie, Galicjanka, Performance Labs, Adamed, Lavazza, Królewskie, Akademia Leona Koźmińskiego, PepsiCo, Piekarnia Dąbrowscy, GoodLooking Studio, Sirens, Unilever, Upfield, Tatoo Gallery Azazel i Google.org.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronat nad projektem #GOTOWIDOPOMOCY objęli Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i Wojewoda Mazowiecki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się