Gotuj, jedz i wygraj udział w warsztatach z Natalią Paździor – pierwszym polskim MasterChefem Juniorem

W ramach Akademii Smaku Bosch wystartował kolejny konkurs kulinarny, tym razem dla rodziców z dziećmi. Główną nagrodą będzie wspólne gotowanie ze zwyciężczynią pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior, Natalią Paździor, a także Tomaszem Jakubiakiem, Piotrem Ogińskim oraz Katarzyną Glinką
O autorze
1 min czytania 2016-05-13

Akademia Smaku na słodko

Tematem przewodnim tego miesiąca są desery, a konkurs zorganizowany dla dużych oraz małych miłośników kuchni trwa do 19 maja. Aby wygrać wystarczy przesłać przepis na ulubiony deser dziecka wraz z fotograficzną ilustracją. Autorzy dziesięciu najlepszych zgłoszeń zostaną wybrani przez jury i wraz ze swoimi dziećmi zaproszeni do Centrum Domowych Inspiracji Bosch na wyjątkowe warsztaty kulinarne. Dodatkową nagrodą dla zwycięzców będą blendery marki Bosch.

Desery pod batutą młodej gwiazdy

Gwiazdą warsztatów kulinarnych będzie Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior. Dla 11-letniej kuchmistrzyni temat deserów jest bardzo bliski, co wielokrotnie udowadniała w programie. Swoją zaradnością, pasją i umiejętnościami udowodniła jurorom oraz milionom Polaków, że pomimo młodego wieku jest w stanie stworzyć dania na miarę kilkugwiazdkowej restauracji. Podczas eventu pokaże swój kulinarny kunszt, a wtórować jej będą: ceniony szef kuchni Tomasz Jakubiak, vloger Piotr Ogiński (Kocham Gotować), a także aktorka Katarzyna Glinka.

Akademia Smaku Bosch

Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny, emitowany w TVP2, video warsztaty, serwis www.akademiasmaku.pl, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, a także eMagazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat gotowania. Projekt kierowany jest do miłośników kuchni, tworzących kulinarną społeczność, dzieląc się swoimi przepisami i kulinarnymi poradami, a także zdobywając tajniki kuchni od ekspertów – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha oraz Piotra Ogińskiego. W projekt zaangażowana jest również Katarzyna Glinka, znana aktorka teatralna i telewizyjna.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami projektu jest Mlekovita oraz Kropla Beskidu.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się