Dobrych nawyków należy uczyć się od najmłodszych lat. Dlatego tegoroczna edycja programu będzie skierowana do szerszej grupy wiekowej. Aktywności obejmą nie tylko dzieci z 5-8 klas szkoły podstawowej, lecz również klasy młodsze (1-4) oraz grupy przedszkolne.
Nauczyciele, którzy zarejestrują do programu swoje szkoły, otrzymają 21 angażujących scenariuszy zajęć dostosowanych do każdej z grup wiekowych, przygotowane przez ekspertów ds. dydaktyki i dietetyki. Będą mieli również dostęp do gier i zabaw, które urozmaicą ich zajęcia prowadzone zarówno w trybie stacjonarnym, jak i online. Dla zarejestrowanych placówek przygotowano także cztery konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Zobacz również
Ambasadorami tegorocznej edycji programu zostali Sonia Rudolf – finalistka 5. edycji Masterchef Junior, Pan Belfer – znany nauczyciel i twórca internetowy oraz Łukasz Gluza − popularny youtuber i nastoletni ekspert od social mediów.
Realizacją 11. edycji programu ponownie zajmują się NAV agency (koncepcja, kreacja i obsługa programu), Mint Media (obsługa kanałów social media) oraz Clue PR (działania PR).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach