Jesienią każdy z marzy o rozgrzewającej potrawie. Z pomocą w zimne dni przychodzi Arla, która w najnowszej kampanii promuje przepisy opierające się na serkach kremowych Apetina.Poza działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych i internecie marka postanowiła rozszerzyć je o dedykowane działania w aplikacji mobilnej Listonic.
– Poprzez stworzenie mini książki kucharskiej w aplikacji Listonic mamy możliwość dotrzeć do konsumentów z informacją o produktach w sposób kontekstowy oraz w miejscu i czasie, w którym dokonują decyzji o zakupie – mówi Joanna Mostył, Senior Brand Manager w Arla Foods
Zobacz również
Za realizację mobilnej kampaniicontent marketingowejserków kremowychApetina odpowiada dom mediowy Carat.Głównym elementem kampanii jest mini książka kucharska zaszyta w aplikacji Listonic, w której użytkownicy znajdą przepisy wykorzystujące serki kremoweApetina.Każdy przepis jest promowany linkami tekstowymi, banerem i dedykowaną stroną mobilną, na której znajdziemy opis przygotowania oraz zdjęcie gotowego dania.Reklamy pojawiają się kontekstowo do produktówna listach zakupów konsumentów, np. reklamabanerowa “Chcesz skomponować danie z serkiem?” wyświetli się po dodaniu do listy “biały ser”, a tekst “Dodaj Apetinę i ugotuj pappardelle” wyświetlisię na liście zakupów przy słowie “makaron”. Po kliknięciu w reklamę konsument zostanie przeniesiony dolandingpage z gotowym przepisem, do przygotowania którego produkty może dodać do listy zakupów jednym kliknięciem.
W content marketingu liczy się efekt synergii, czyli współdziałanie mediów w zorganizowanym ekosystemie.. –Mówi Paulina Przetacka, Senior Communications Plannerw Carat Polska – Poprzez stworzenie unikatowych i istotnych dla danej grupy treści i dystrybucję ich w kanałach, z których korzystają mamy szansę na zbudowanie zaangażowania ze strony konsumentów.
Na potrzeby kampanii przygotowano sekcję specjalną w serwisie ugotuj.to, gdzie umieszczanesą przepisy wykorzystujące serki kremowe Apetina. Wsparcie kampanii zapewniają advertoriale oraz layouty wizerunkowe w magazynach kulinarnych oraz luksusowych. Kampaniacontent marketingowa wspierana jest w internecie reklamą w modelu RTB na największych serwisach kulinarnych i lifestylowych. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Carat. Amnet Polska odpowiada za zaplanowanie i realizację działań w modelu RTB. Za koncepcję kreatywną oraz kreacje odpowiada agencja xConcept.Kampania potrwa do połowy grudnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing