BoschVille, czyli nauka przez zabawę
Przystępując do gry, użytkownik BoschVille ma za zadanie kontrolować pranie ubrań w domu kilkuosobowej rodziny. Gra składa się z dziewięciu poziomów, każdy odpowiada jednemu tygodniowi, o innym stopniu trudności. W czasie trwania gry członkowie rodziny wykonują różne aktywności (wychodzą do pracy, na basen etc.). Każda z nich wymaga przypisanego z góry, czystego ubrania, które po zakończeniu jej wykonywania, ponownie staje się brudne. Gracz musi zarządzać praniem w taki sposób, by przy jak najmniejszym zużyciu energii każdy z członków rodziny miał zapewnione na czas czyste ubranie dla swoich zadań. Pierwszych osiem poziomów rozgrywa się w domu, ostatni zaś na wakacjach. Wraz z osiąganiem coraz wyższych poziomów gry, zarządzamy coraz większą rodziną. Gracz sprawdza swoje umiejętności zarządzania praniem poprzez:
- segregację brudnych ubrań na kolorowe i białe,
- decydowanie o chwili uruchomienia prania – wybór najkorzystniejszych momentów przy uwzględnieniu długości czasu prania i terminów kolejnych aktywności,
- decydowanie o użyciu podczas danego prania jednej z dwóch specjalnych funkcji pralek, bądź też żadnej z nich.
Ranking najlepszych graczy
BoschVille składa się z siedmiu edycji. Po każdej z nich tworzony jest ranking najlepszych graczy, którzy ukończyli grę w trybie konkursowym i odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Pozycja gracza w rankingu zależna jest od sumy liczby punktów uzyskanych po przejściu wszystkich dziewięciu poziomów gry. Na koniec każdej edycji spośród graczy na pierwszych dziesięciu miejscach w rankingu, zostaje wybrany zwycięzca, który udzielił najlepszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
Zobacz również
Kampania pralek „Perfekcja w Twoim rytmie”
Marka Bosch, w ramach swojej kampanii ‘Perfekcja w Twoim rytmie”, podkreśla, że pralki z funkcją VarioPerfect to przede wszystkim nowatorski i inteligentny system, dzięki któremu można prać ubrania według swoich potrzeb i w najbardziej wygodny sposób, wręcz dostosowany do tempa życia jej użytkownika.
Kampania rozpoczęła się w marcu br. i obejmuje: kampanię prasową, intensywne działania w Internecie i mediach społecznościowych, materiały POS oraz działania PR, za które odpowiedzialna jest spółka BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. oraz agencja The Addictives.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]