TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gra facebookowa w kampanii pralek Bosch

Gra BoschVille to jeden z elementów trwającej kampanii pralek marki Bosch. Dostępna jest dla użytkowników Facebooka od 23 września br. do stycznia 2014 roku. Za opracowanie koncepcji gry i grafiki odpowiedzialne są agencje faceAddicted oraz The Addictives.
O autorze
1 min czytania 2013-09-26

BoschVille, czyli nauka przez zabawę

Przystępując do gry, użytkownik BoschVille ma za zadanie kontrolować pranie ubrań w domu kilkuosobowej rodziny. Gra składa się z dziewięciu poziomów, każdy odpowiada jednemu tygodniowi, o innym stopniu trudności. W czasie trwania gry członkowie rodziny wykonują różne aktywności (wychodzą do pracy, na basen etc.). Każda z nich wymaga przypisanego z góry, czystego ubrania, które po zakończeniu jej wykonywania, ponownie staje się brudne. Gracz musi zarządzać praniem w taki sposób, by przy jak najmniejszym zużyciu energii każdy z członków rodziny miał zapewnione na czas czyste ubranie dla swoich zadań. Pierwszych osiem poziomów rozgrywa się w domu, ostatni zaś na wakacjach. Wraz z osiąganiem coraz wyższych poziomów gry, zarządzamy coraz większą rodziną. Gracz sprawdza swoje umiejętności zarządzania praniem poprzez:

  • segregację brudnych ubrań na kolorowe i białe,
  • decydowanie o chwili uruchomienia prania – wybór najkorzystniejszych momentów przy uwzględnieniu długości czasu prania i terminów kolejnych aktywności,
  • decydowanie o użyciu podczas danego prania jednej z dwóch specjalnych funkcji pralek, bądź też żadnej z nich.

Ranking najlepszych graczy

BoschVille składa się z siedmiu edycji. Po każdej z nich tworzony jest ranking najlepszych graczy, którzy ukończyli grę w trybie konkursowym i odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Pozycja gracza w rankingu zależna jest od sumy liczby punktów uzyskanych po przejściu wszystkich dziewięciu poziomów gry. Na koniec każdej edycji spośród graczy na pierwszych dziesięciu miejscach w rankingu, zostaje wybrany zwycięzca, który udzielił najlepszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Kampania pralek „Perfekcja w Twoim rytmie”

Marka Bosch, w ramach swojej kampanii ‘Perfekcja w Twoim rytmie”, podkreśla, że pralki z funkcją VarioPerfect to przede wszystkim nowatorski i inteligentny system, dzięki któremu można prać ubrania według swoich potrzeb i w najbardziej wygodny sposób, wręcz dostosowany do tempa życia jej użytkownika.

Kampania rozpoczęła się w marcu br. i obejmuje: kampanię prasową, intensywne działania w Internecie i mediach społecznościowych, materiały POS oraz działania PR, za które odpowiedzialna jest spółka BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. oraz agencja The Addictives.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj