Ambasadorami kampanii zostali popularni Youtuberzy: MagdalenaMariaMonika, RoxMb oraz Vertez.
– Kampanię kierujemy do młodych ludzi, bo to często na ich życzenie pies staje się nowym domownikiem. Zdarza się, że jest nieprzemyślanym prezentem, np. gwiazdkowym, który szybko przytłacza ilością obowiązków albo staje się przeszkodą w obliczu wyjazdu na ferie. Pozbywanie się psów w okrutny sposób, poprzez wyrzucanie ich z samochodów, czy zostawianie przy drogach, to realny problem, który w naszej kampanii przenosimy do świata wirtualnego. Korzystając z potężnego potencjału komunikacyjnego gry Minecraft oraz odwołując się do wrażliwości dzieci i młodzieży, mamy szansę trafić z naszym przekazem również do ich rodziców. Celem konkursu jest pokazanie w kreatywny sposób odpowiedzialności, z jaką wiąże się posiadanie psa i jak być dla zwierząt po ludzku dobrym – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA.*
Zobacz również
PS
To nie pierwszy raz, kiedy za pomocą Minecrafta próbuje się zwrócić uwagę społeczeństwa na istotny problem. Puszcza Białowieska to jedyny ocalały nizinny las o charakterze naturalnym w naszej części świata. To unikalne w skali globalnej miejsce. Dlatego stworzono jej cyfrową kopię.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wirtualna wersja Puszczy Białowieskiej zajmuje ok. 700 km2 polskich terenów puszczy. Świat zbudowany jest w skali 1:1, co oznacza, że każdy blok w grze zajmuje 1m3 – a cała mapa zbudowana jest z ponad 50 miliardów takich bloków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o akcji → tutaj.
* materiały prasowe