Celem kampanii jest dotarcie do nowego odbiorcy poprzez wpisanie swoich produktów w codzienne aspekty życia konsumentów, dlatego pokazuje im wiele możliwości spożycia w trakcie dnia. W spocie można zobaczyć przedstawicieli różnych grup wiekowych – od studentów szukających szybkiej i smacznej przekąski pomiędzy zajęciami, osoby aktywne zawodowo mające przerwę na lunch w pracy, aż po rodziny z dziećmi i aktywnych seniorów lubiących spędzać czas w większym gronie rodzinnym. Każdy z nich znajdzie w ofercie GRAAL produkty, które pozwolą im cieszyć się życiem i spełniać swoje pasje. Jest to także odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy chcą sięgać po ryby i czekają na produkty tego rodzaju w puszkach, ponieważ gotowe dania w tej formie są dla nich atrakcyjne i pozwolą zaoszczędzić cenny czas.
– Kampania GRAAL „W rytmie życia” utrzymana jest w duchu zabawy. Wielokanałowa komunikacja, na którą postawiliśmy, wynika z potrzeby budowania nowego sposobu pozycjonowania produktów rybnych w puszce w świadomości konsumentów – mówi Wojciech Szejna, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu GRAAL S.A. – Jako lider rynku szukamy nowych dróg, które pozwolą na dalszy rozwój kategorii – realizujemy to zarówno na poziomie komunikacji, jak i wprowadzania nowości produktowych. Mamy nadzieję, że dzięki nowej kampanii opartej na niebanalnych i pozytywnych skojarzeniach dźwięku i obrazu, pokażemy konsumentom w jak wielu momentach swojego dnia mogą z łatwością sięgnąć po produkty GRAAL – dodaje Szejna.